Nov
16

Tu ce sport alegi sa faci ?

By

Pentru ca deja am intrat in anotimpul toamna de ceva vreme , as vrea sa reamintesc faptul ca nu exista un motiv pentru care sa nu mai facem sport. Este esential pentru toti , in special celor care doresc sa dea cateva kilograme jos intr-un program riguros de respectat.

Cei drept odata cu venitul anotimpului toamna , sporturile sunt destul de limitate , vremea fiind foarte capricioasa. Dar acesta nu este un motiv sa renuntam đŸ™‚ .

INOTUL 

Inotul poate fi practicat cu usurinta in orice sezon fiindca majoritatea piscinelor sunt acoperite si atmosfera este suficient de incalzita pentru a asigura tot confortul. Este indicat sa alegeti bazinele cu apa calda, fiindca apa rece are in timp un efect invers de cel dorit, si anume stimuleaza organismul sa produca un strat de tesut adipos pentru ca tesutul gras este si izolator termic. Insa inotul in piscine cu apa calda este foarte util atat sanatatii cat si modelarii corpului, fiind indicat mai ales daca prezentati celulita.

BICICLETA

Daca afara ploua si nu va mai permiteti sa va plimbati cu bicicleta in parc nu strica sa aveti una de apartament. Cu siguranta nu veti avea in fiecare seara energia sa va faceti un program de exercitii fizice, dar bicicleta reprezinta cea mai buna alternativa de a va uita la televizor si totodata de consuma energie si a va modela picioarele si funduletul. un alt avantaj al bicicletei este acela ca va ajuta sa va mentineti sanatatea genunchilor.

FITNESS

O alta alternativa de miscare este un abonament la o sala de fitness. Atentie insa, mai ales daca sunteti femei, se recomanda sa cereti sfatul unui instructor fiindca daca utilizati aparatele fara o pozitie corecta a corpului si scheletului puteti avea ulterior surprize dintre cele mai neplacute, ca hernii, deplasari ale vertebrelor sau alte patologii ale coloanei vertebrale. Ca femei, este indicat sa faceti numai anumite exercitii de forta, care nu dezvolta musculatura.

MERSUL RAPID

Daca se intampla sa nu aveti suficient timp pentru a face zilnic miscare, atunci puteti alege mersul rapid si urcatul scarilor, chiar daca acestea nu sunt tocmai sporturi, reprezinta totusi un tip de miscare. Si ca regula generala, imaginati-va ca liftul nu s-a inventat, chiar daca aveti de urcat 10 etaje. De asemenea incercati ca ultima statie spre birou sa mergeti pe jos, iar daca va deplasati cu masina personala, parcati-o mai departe, cu atat mai bine va va obliga apoi sa va si intoarceti pe jos pana la locul unde ati parcat-o.

DANSUL

O alternativa si mai frumoasa pentru a va modela corpul este dansul. De fapt, dansul modeleaza cel mai frumos, ati vazut dansatoarele sau balerinele ce corp prezinta? Baletul este mult prea mult, insa daca aveti posibilitatea incercati dansurile de societate, dansul sportiv si tango.


Categories : Uncategorized

Leave a Reply

This is a Widget Section

This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"