Archive for November, 2013

Cand vantul rece al iernii isi face simtita prezenta, multi dintre noi prefera sa hiberneze decat sa ramana activi. Majoritatea abandoneaza programarile la sala de fitness pe motivul temperaturilor scazute de afara sau renunta la programele de exercitii de acasa in favoarea unei bai prelungite; iarna si in zilele reci in general, simtim nevoia de a servi mese mai bogate, considerand ca astfel ne intarim sistemul imunitar.

Cel mai indicat este sa nu va  indepartati de la obiceiurile zilnice si sa va mentineti silueta impecabila chiar si in acest sezon ce s-a apropiat cu pasi repezi. Iata cateva sfaturi utile:

1. Serviti 5 mese mici pe zi

2. Reduceti greutatea corporala fara a pierde nutrienti- Focusati-va pe nutrienti si nu pe alimente dietetice!

3.  25% din dieta trebuie sa se bazeze pe proteine animale

4. 50% din dieta trebuie sa se bazeze pe fructe si vegetale, avad in vedere efectul lor antioxidant, vitaminele si fibrele.

5. 5% din dieta trebuie sa se bazeze pe alune crude si seminte, fasole si legume, cereale, in special orez brun, paine, amarant, mei, sorg, hrisca

De asemena se recomanda evitarea alimentelor bogate in grasimi si carbohidrati, cum ar fi zaharul, faina alba, orezul alb si alcoolul. Mai multe lichide, mai putine kilograme in plus, in fiecare dimineata, pe stomacul gol, beti o mixtura intre 2 lingurite de otet de mere, o lingurita de sirop de artar si 300 de grame de apa calda.

Nu inceta sa faci miscare – daca esti obisnuit sa faci sport, nu inceta doar pentru ca au scazut temperaturile, pentru ca au venit ploile sau pentru ca zapada iti trece de glezne. Chiar si in casa, fa macar 30 de minute de miscare in fiecare zi. Cauta pe internet clipuri cu antrenamente (usoare sau mai grele, in functie de propriul corp) usor de facut acasa si incearca sa-ti incepi astfel diminetile. Daca nu poti dimineata, atunci macar seara. Totodata, continua sa iesi la plimbari. Imbraca- te bine si iesi in parc cand ai timp, plimbandu-te macar 40 de minute.

Invinge oboseala cu fructe – temperaturile scazute au un efect negativ asupra tuturor organismelor: ne fac sa ne simtim obositi, letargici, chiar si dupa nopti dormite bine. Pentru a contracara acest efect mananca fructe si legume din plin, cel putin de doua ori pe zi. Iti poti lua la serviciu sau la scoala doua mere, iar cel putin una dintre mese sa contina o salata bogata.

 

Categories : Uncategorized
Comments (0)
Nov
16

Tu ce sport alegi sa faci ?

Posted by: | Comments (0)

Pentru ca deja am intrat in anotimpul toamna de ceva vreme , as vrea sa reamintesc faptul ca nu exista un motiv pentru care sa nu mai facem sport. Este esential pentru toti , in special celor care doresc sa dea cateva kilograme jos intr-un program riguros de respectat.

Cei drept odata cu venitul anotimpului toamna , sporturile sunt destul de limitate , vremea fiind foarte capricioasa. Dar acesta nu este un motiv sa renuntam 🙂 .

INOTUL 

Inotul poate fi practicat cu usurinta in orice sezon fiindca majoritatea piscinelor sunt acoperite si atmosfera este suficient de incalzita pentru a asigura tot confortul. Este indicat sa alegeti bazinele cu apa calda, fiindca apa rece are in timp un efect invers de cel dorit, si anume stimuleaza organismul sa produca un strat de tesut adipos pentru ca tesutul gras este si izolator termic. Insa inotul in piscine cu apa calda este foarte util atat sanatatii cat si modelarii corpului, fiind indicat mai ales daca prezentati celulita.

BICICLETA

Daca afara ploua si nu va mai permiteti sa va plimbati cu bicicleta in parc nu strica sa aveti una de apartament. Cu siguranta nu veti avea in fiecare seara energia sa va faceti un program de exercitii fizice, dar bicicleta reprezinta cea mai buna alternativa de a va uita la televizor si totodata de consuma energie si a va modela picioarele si funduletul. un alt avantaj al bicicletei este acela ca va ajuta sa va mentineti sanatatea genunchilor.

FITNESS

O alta alternativa de miscare este un abonament la o sala de fitness. Atentie insa, mai ales daca sunteti femei, se recomanda sa cereti sfatul unui instructor fiindca daca utilizati aparatele fara o pozitie corecta a corpului si scheletului puteti avea ulterior surprize dintre cele mai neplacute, ca hernii, deplasari ale vertebrelor sau alte patologii ale coloanei vertebrale. Ca femei, este indicat sa faceti numai anumite exercitii de forta, care nu dezvolta musculatura.

MERSUL RAPID

Daca se intampla sa nu aveti suficient timp pentru a face zilnic miscare, atunci puteti alege mersul rapid si urcatul scarilor, chiar daca acestea nu sunt tocmai sporturi, reprezinta totusi un tip de miscare. Si ca regula generala, imaginati-va ca liftul nu s-a inventat, chiar daca aveti de urcat 10 etaje. De asemenea incercati ca ultima statie spre birou sa mergeti pe jos, iar daca va deplasati cu masina personala, parcati-o mai departe, cu atat mai bine va va obliga apoi sa va si intoarceti pe jos pana la locul unde ati parcat-o.

DANSUL

O alternativa si mai frumoasa pentru a va modela corpul este dansul. De fapt, dansul modeleaza cel mai frumos, ati vazut dansatoarele sau balerinele ce corp prezinta? Baletul este mult prea mult, insa daca aveti posibilitatea incercati dansurile de societate, dansul sportiv si tango.

Categories : Uncategorized
Comments (0)

This is a Widget Section

This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"