Archive for October, 2013

Intotdeauna am fost de parere ca este important sa mergi inainte la un specialist pentru a primi corect informatii despre dietele de slabire. Nu trebuie sa te apuci de o cura de slabire fara sa te informezi bine inainte. Documenteaza-te foarte bine inainte de a incepe regimul. Detaliile legate de propriul organism sunt foarte importante. Si deci iata principalele greseli intalnite atunci cand ne apucam sa tinem o dieta:

 Diete foarte stricte pe termen scurt

Da, sunt eficiente. Sunt eficiente si in cateva zile slabim x kilograme. Insa apoi ce putem face? Trecem la alimentatia noastra veche, crezand ca nu vom pune inapoi kilogramele pierdute. Este total gresit. Nu numai ca ne vom ingrasa la loc, ci vom pune si in plus.

Eliminăm complet grăsimile din alimentaţie.

Iată o altă greşeală tipică întâlnită în regimurile de slăbit amatoare. Grăsimea are rolul ei în alimentaţe, facilitează absorbţia unor vitamine, iar colesterolul bun contribuie la regenerarea celulară. De asemenea, producţia de vitamina D sub acţiunea soarelui nu este posibilă în lipsa grăsimilor din piele.

Adoptarea unui regim sărac în calorii

Poate duce, în mod paradoxal, la îngrăşare. Cum? Ei bine, pentru început, rezultatele par a fi încurajatoare, iar cei ce taie fără cuget din caloriile zilnice se bucură pentru kilogramele pierdute într-o primă etapă. În etapa a doua urmează însă îngrăşarea, cauzată de epuizarea şi scăderea ratei metabolice provocate de alimentaţia săracă.

Credem în mod eronat că orice sport arde grăsimea

Sporturile active sunt cele mai eficiente când vine vorba despre slăbit, în schimb sporturile statice nu ne vor ajuta niciodată să slăbim în mod miraculos. De exemplu, dacă facem abdomene zilnic, nu vom slăbi, ne vom tonifia abdomenul, însă în ansambu nu vom avea vreo pierdere notabilă în greutate.

Nu judeci cum trebuie
Alegi numai alimente sanatoase, dar tot nu reusesti sa slabesti. . De exemplu, migdalele sunt extrem de sanatoase, dar au si multe calorii, iar consumate in exces te vor ingrasa cu siguranta.

 

 

Categories : Uncategorized
Comments (0)
Oct
17

Dieta baza pe carbohidraţi sănătoşi

Posted by: | Comments (0)

Daca urmezi o dieta cu putini carbohidrati poti ajunge la un nivel scazut al zaharului din sange sau hipoglicemie, care te face sa fii ametit si lipsit de energie. De asemenea, vei duce lipsa de vitaminele B, magneziu si fier, dupa cum explica dr. Amelia Lake, de la Universitatea Durham.

Carbohidratii ingrasa, in general, din cauza ca portiile sunt prea mari. Dieteticienii spun ca o treime din totalul de calorii trebuie luat din carbohidrati, ceea ce inseamna o jumatate de cana de paste sau 2 felii de paine la o masa.Cartofii dulci reprezinta o alegere foarte buna, fiind de preferat celor normali, iar daca ii consumi cu coaja cu tot sunt si mai sanatosi.

Iata mai exact ce carbohidrati santaosi am putea manca:

Categories : Uncategorized
Comments (0)

This is a Widget Section

This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"