Jun
28

Mai multa mancare… mai multe calorii

By

Daca esti o persoana focusata pe sanatate, taiat aportul de multe calorii si optat pentru mancare sanatoasa, probabil eviti restaurantele de tip fast-food pe cat posibil. Toti stim ca McDonalds, KFC, AFC etc. (dar sa nu uitam shaormeriile) nu sunt de loc sanatoase, si mai mult de atat au un aport caloric nejustificat de mare.

Da, astfel tragem concluzia ca fast-food-ul, pentru cea mai mare parte dintre noi, este o veste foarte proasta. Asa ca daca avem de gand

sa meargem in oras sa manancam, orice am face, evitam manancarea de tip fast-food. In schimb, incercam un restaurant frumos unde nu suntem nevoiti sa mancam din mers sau pe un colt de tejghea. Un studiu independent a stabilit recent ca, in comparatie cu fast-food-ul, cei care aleg restaurante clasice se avanta la un consum si mai ridicat de calorii (cam de doua ori mai multe decat cei care aleg fast-food).

Ca sa iti deschid ochii: Ceea ce pare a fi sanatos la un restaurant, foarte probabil, nu este sanatos.

Realitatea este ca in restaurantele clasice, din cauza portiilor deosebit de mari si de multe ori metodele de preparare iresponsabile, foarte putine tin cont in ceea ce priveste sanatatea si gestionarea greutatii. Restaurantele vor sa iubesti mancarea servita, sa fii multumit, si sa revii. Pentru cea mai mare parte, cu cateva exceptii, acesta este singurul scop … care vine in detrimentul tau, al sanatatii tale si al aspectului fizic pe care te chinui sa il obtii si sa il pastrezi.

Nu, este un obicei sanatos, daca il faci sa fie sanatos. Trebuie sa fii atent la ceea ce se intampla si constient ca poti lua masuri. Iata cateva sfaturi:

1. Cand dai comanda, cere chelnarului sa ti se puna jumatate din portie la pachet si jumatate la masa. Astfel ai redus imediat 50% din acele multe calorii!

Sunt sanse sa nu fii satul dupa jumatate de portie, dar in cazul in care iti este adus totul in fata, pe farfurie, vei manca mereu mai mult, doar pentru ca este acolo, si asta inseamna mai multe calorii.

2. Da-i instructiuni foarte specifice chelnarului cu privire la modul in care doresti mancarea preparata. De exemplu, comanda carnea la gratar fara absolut niciun sos, unt, etc. renunta definitiv la sosurile pentru salata si cere ulei de masline si otet. Lamureste modul de preparare – este job-ul chelnarului sa raspunda la intrebarile tale si nu uita ca tu ii platesti pe ei, asa ca trebuie sa fie profesionisti pana la capat si sa iti ofere toate informatiile solicitate. Daca nu vrei multe calorii ascunse, asigura-te ca nu le iei, comunica si clarifica ceea ce vrei.

Pune in aplicare aceste 2 sfaturi si vei evita 75% din multe calorii, cu care te-ai alege in urma unei mese la un restaurant tipic.


Leave a Reply

This is a Widget Section

This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"