Jun
27

15 Modalitati prin care mananci mai putin

By

Probabil ca dupa ce ai luat o masa copioasa ti-ai pus intrebarea “Ce pot sa fac ca sa mananc mai putin?”. Ei bine, acum vei afla 15 modalitati care te ajuta sa tai din cantitatea de mancare servita si sa ai o alimentatie sanatoasa.

1. Identifica necesarul de mancare de care ai de fapt nevoie. Evita obiceiul de a manca dulciuri, indiferent daca iti este foame sau nu.

2. Serveste ​​portii mici. Ideea este simpla, multi dintre noi continua sa manance pana cand termina tot ce e in farfure, (sa fie oare un obicei de cand eram mici, si ne certa mama ca lasam rusinea in farfurie?) acest lucru il facem subconstient. Daca servesti sau comanzi mai putina mancare, vei manca in mod inevitabil mai putin.

3. Stabileste ore fixe la care sa servesti masa. Ne este foame in anumite momente ale zilei, nu conteaza ce sau cat de mult mancam, tot ne va fi foame in perioadele acelea. Am putea sa incercam sa manancam doar in acele momente, sau risti sa ajungi sa exagerezi cu prea multe mese pe zi. De asemenea, nu lua o gustare, daca nu iti este foame, uneori, aceasta gustare devine o masa.

4. Incerca sa concentrezi mare parte a aportului zilnic necesar de calorii la micul dejun sau masa de pranz. In timpul zilei, organismul foloseste o multime de resurse, ceea ce inseamna ca cele mai multe calorii se consuma pana seara. Cina trebuie sa fie cat mai usoara si mai saraca in calorii, pe timpul noptii arderile fiind reduse. Nu uita: cina este cea mai putin eficienta din cele trei mese principale.

5. Evita gustarile pe timp de noapte: sunt calorii pe care nu le vei arde. Daca intr-adevar nu poti sa dormi de foame, alege o bucata de fruct sau, mai bine, bea doua pahare de apa.

6. Mesteca alimentele: acest lucru va prelungi placerea la masa, deoarece simti aromele mai mult si te vei satura chiar si cu portii mai mici. Un alt plus este faptul ca iti vei ajuta organismul mai bine sa metabolizeze alimentele, printr-o digestie mai usoara. Un metabolism mai rapid va permite corpului procesarea nutrientilor mai eficient, ceea ce duce la acumularea de mai putine grasimi.

7. Incearca sa folosesti betisoare chinezesti la masa, astfel vei depune mai mult efort decat cu tacamurile si te vei satura mai repede.

8. Ori de cate ori este posibil, consuma cat mai multe legume si salate. Incearca sa nu folosesti sosuri sau condimente grele, nu ar mai fi dietetic.

9. Nu te infometa. Tine minte, corpul nu poate si nu va pierde in mod natural in greutate rapid. In cazul in care corpul isi modifica dintr-o data greutatea, vor exista consecinte! Deci, este chiar bine, daca ai o dieta mai severa sa te bucuri de o ciocolata sau o felie de tort. Doar nu exagera.

10. Aminteste-ti de ce vrei sa mananci mai putin si nu te abate de la plan. Aminteste-ti scopul final, si vei obtine ce iti doresti.

11. Bea cel putin un pahar de apa inainte de masa sau serveste un castron de supa. In acest fel, te vei simti mai plin, si vei mananca mai putin.

12. Mananca 3 mese si 2 gustari cu regularitate in fiecare zi. Nu sari calul cu mesele, nici cantitativ nici numeric, asigura-te ca manci gustari sanatoase. Alege gustari care au un continut foarte ridicat de proteine, ​​ca pastrama de vita si alunele. Incearca snacks-uri care sunt mai greu de mestecat (poate prosciutto crudo), astfel iti va lua o perioada mai lunga de timp pentru a manca.

13. Periaza dintii dupa fiecare masa! Cand gura ta se simtecurata, nu vei dori sa mananci si sa distrugi acel sentiment curat de menta.

14. Mesteca o guma de mestecat! O multime de oameni doresc doar sa aiba ceva de rontait. Daca abia ai mancat si tot simti o usoara pofta de mancare, guma este minciuna perfecta pentru organism. Ai grija sa nu te infometezi si sa iti pacalesti organismul cu guma pe stomacul gol, poti ajunge sa faci ulcer.

15. Gaseste-ti o ocupatie astfel incat sa nu te gandesti la mancare. Multi oameni mananca doar din plictiseala. De cateori nu ti s-a intamplat sa te trezesti uitandu-te in frigider, desi ai mancat cu 15-20 de minute inainte.

Alte sfaturi:

• Incepe acum! Cu cat mai devreme incepi sa iti formezi un obicei de alimentatie sanatoasa, cu atat devine mai usor.

• Aminteste-ti modul in care doresti sa arati si cum vrei ca ceilalti sa se uite la tine.

• Manca incet. Creierul nostru are nevoie de aproximativ 20 de minute pentru a inregistra ca suntem pe deplin satui. Banuiesc ca ai patit ca dupa 15 minute de cand ai terminat de luat masa sa simti stare de disconfort si sa te plangi ca ai mancat prea mult.

• Daca se poate, inglobeaza unele exercitii in rutina zilnica. Nu exista intr-adevar nicio modalitate mai buna de a pierde kilograme, mai ales atunci cand exercitiile intra in combinatie cu o dieta echilibrata.

• Cand mergi la un restaurant fast-food, nu comanda portia mare pur si simplu pentru ca e mai economic. Recunoaste ca nu ai nevoie de cantitatea extra.

• Foloseste farfurii mai mici. Asta inseamna mese mai mici.

• Nu mai bea bauturi racoritoare carbogazoase.

• Stii ca painea din cereale integrale este mai sanatosa decat painea alba. Aplica acest lucru.

Avertismente:

• Nu te infometa!

• Tine cont ca daca vei pierde prea mult si/sau prea brusc in greutate, ti-ai putea face rau tie si celor apropiati.

• Evita sa servesti masa la ore tarzii!


Categories : Uncategorized

Leave a Reply

This is a Widget Section

This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"