Apr
18

Hormonul slabirii – Leptina

By

Leptina, este in esenta “maestrul” hormonilor care controleaza mai mult sau mai putin orice alt hormon de pierdere in greutate din corpul tau … si capacitatea ta de a arde grasimi.

Vezi tu, cand ai de partea ta leptina, pierderea de grasime devine mai usoara. Insa atunci cand lipseste, pierderea chiar si a unui singur kilogram poate deveni practic imposibila.

Permiteti-mi sa-ti explic …

In primul rand, in scopul de a arde grasimi, corpul tau depinde de aceste doua lucruri:

1) niveluri ridicate de leptina

2) cresterea sensibilitatii receptorilor leptinei

Acum, vestea proasta …

Ori de cate ori incepi un regim alimentar si reduci aportul de calorii, nivelurile de leptina scad drastic si arderea grasimii este redusa la un ritm de melc.

De ce?

Deoarece functia principala a leptinei este de a proteja organismul impotriva foametei, si in mijlocul scaderii aportului alimentar (de exemplu, dieta), corpul tau din pacate vede grasimea ca pe un “stoc” necesar supravietuirii.

Vezi tu, cand incepi o dieta, corpul tau nu este constient de asteptarile tale pentru o ardere a grasimilor, un aspect mai placut al fizicului, o talie mai supla. De fapt, singurul lucru pe care-l stie, este ca aportul de calorii este acum sub “normal” … si la creier ajunge un semnal de alarma.

Rezultatul: un nivel redus de leptina, ce scade ritmul de ardere a grasimilor.

A doua problema este cunoscuta sub numele “rezistenta leptinei” din cauza unui nivel ridicat de “rezerve” de grasime pentru o perioada indelungata si o dieta plina de alimente procesate.

Asta inseamna pur si simplu ca leptina este rezistenta, chiar la niveluri ridicate, leptina nu mai este capabila sa semnalizeze corect corpului tau arderea grasimilor.

Am sa va dau solutiile pentru activarea si stimularea hormonului Leptina

In primul rand aplicati tehnica cunoscuta drept supraalimentare periodica, sau mai simplu spus, trisatul strategic in ceea ce

buy zithromax online

priveste dieta ta. Iti alegi o zi pe saptamana cand te poti rasfata cu alimentele tare favorite, cum ar fi pizza si inghetata … smantana, sau daca esti ca mine alegi o briosa sau un cremsnit.

Acum, poate te intrebi cum consumul acestor alimente “rele” poate de fapt, avea un efect pozitiv asupra taliei tale, si totul merge inapoi la leptina.

Pai mai sus am spus ca in 7 zile nivelul de leptina se injumatateste, vazand ca aportul de calorii scade, astfel in aceasta zi de trisat, vei

aduce leptina de partea ta, reactivand-o si pacalind-o ca alimentaita e in parametrii normali. Aceasta zi de trisat trebuie sa fie unica pe parcursul unei saptamani, si nu iti permite sa faci abuz!

Recomandarea este de a adauga in aceasta zi de trisat circa 1-2 mii de calorii, dar se poate si mai mult daca in acea zi se depune mai mult efort.

In al doilea rand puteti sa incetiniti scaderea nivelului de leptina prin aportul de carbohidrati. Cantitatile zilnice de carbohidrati nu trebuie sa depaseasca valori de ordinul a catorva zeci de grame zilnic, asta pana la urmatoarea zi de trisat.

Evitati glucidele! (acest sfat nici nu am sa il numerotez ca pe un sfat).

Acest lucru ma aduce la al treilea sfat promis: consuma la o masa mancare bazata pe un singur tip de ingredient astfel vei creste sensibilitatea leptinei.

Ce vreau sa spun printr-o mancare bazata pe un singur tip de ingredient? O mancare bazata pe un singur tip de ingredient este o mancare alcatuita doar din acel ingredient, fara alte ingrediente alaturi. Alimentele care se pot consuma: orice carne, legume, nuci, seminte, fasole, fructe, etc  (la preparare se poate utiliza ulei).


Comments are closed.

This is a Widget Section

This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"