Apr
10

4 Pasi simpli pentru arderea grasimilor

By

Stiati ca 80% din lupta impotriva grasimii este castigata direct prin alimentatie? Si numai 20% este legata de exercitii?

Daca esti ca majoritatea oamenilor, ai ajuns sa crezi probabil ca infometarea si “mutatul” in sala de sport, reprezinta cel mai eficient mod de a pierde in greutate. Din pacate, asta e doar o strategie prin care devii frustrat, obosit si greutatea va oscila cu efect de yo-yo pentru tot restul vietii tale.

Exista 4 pasi foarte simpli, care atunci cand sunt urmati vor accelera procesul de ardere a grasimii si vei pierde in greutate.

Anumite suplimente destinate arderii grasimii sunt bune pentru tine, iar odata obtinut rezultatul dorit alimentaita este cheia in pastrarea acestuia. O sa ai sanatate de durata, mai multa energie si rezultate rapide.

1. Manca grasime in fiecare zi

Doar pentru ca are grasime, nu inseamna ca se va depune! Asa cum am mai spus si in articolele anterioare, conteaza cand o consumi. De fapt, lipsa de grasimi sanatoase din alimentatie va face corpul tau sa asimileze mai multe grasimi si de a crea un dezechilibru hormonal.

Atentie: cand ceva este etichetat “fara grasimi” sau “dietetic”, grasimea este de multe ori inlocuita cu zahar, care creste nivelul de toxicitate in sange. Am mai discutat de efectele negative ale zaharului, nu doar asupra greutatii cat si  asupra procesului de imbatranire. Grasimile bune, cum ar fi nuci crude, avocado, ulei de masline, sunt bogate in HDL (lipoproteine ​​cu densitate mare). Aceste alimente ajuta la reglarea hormonilor si reducerea colesterolului rau din organism, conducand la scaderea rezervelor de grasime, depozitate de cele mai multe ori inestetic.

Pierde in greutate prin echilibrarea hormonilor din corpul tau. Cea mai rapida cale de a crea un corp mai subtire, mai sanatos si plin de energie este data de inlocuirea produselor “fara grasimi”, “dietetice”, cu “continut scazut de grasime” cu grasimi sanatoase, iar rezultatele nu vor intarzia sa apara.

2. Mananca proteine ​​la fiecare masa

Proteinele te ajuta sa sustii masa musculara in timpul unei diete, imbunatatesc imunitatea, functia de antioxidant, si incetinesc absorbtia de zahar din sange. Acesta cresc nivelul de HDL (colesterol bun), si imbunatatesc functia insulinei.

Proteina este alcatuita din diferiti aminoacizi. In ceea ce priveste slabitul, oamenii de stiinta au descoperit ca unul dintre cei mai importanti aminoacizi este leucina. Daca primesti aportul de proteine ​​suficient de mare, mai ales in proteine bogate in leucina, o serie de lucruri foarte interesante se intampla, care pot accelera un metabolism lent si in procesul de

Lose Weight With Yoga

ardere vei pierde in greutate.

Principalele surse de alimente care contin leucina sunt ouale si carnea rosie. Alte surse sunt: iaurtul grecesc, carnea de porc, pestele, carnea de pui, legume, nucile si semintele.

Stiai ca daca mananci doua oua la micul dejun stimulezi procesul de slabire cu 65%, comparativ cu aceeasi cantitate de calorii din carbohidrati, cum ar fi un covrig? Leucina (gasita in oua) are un efect de prevenire a pierderii masei musculare in timpul unei diete. Acest lucru inseamna ca, consumul de proteine ​​la fiecare masa sprijina arderea grasimilor.

Iata cateva surse de proteine ​​ideale pentru arderea optima a grasimii:

Carne rosie crescuta cu iarba, cum ar fi carnea de vita,
Carnea de pasare (pui sau curcan) crescuta la sol, fara hormoni de crestere,
Ouale,
Iaurtul grecesc simplu si chefirul,
Nuci nesarate crude si seminte

3. Manca carbohidratii corespunzatori

Carbohidratii sunt esentiali pentru energie si sanatate, iti recomand sa citesti articolul acesta pentru mai multe informatii (click aici).

Ca o regula generala, evita acesti carbohidrati:

Bomboane,

bauturi racoritoare, bauturi energizante,

faina alba si integrala, prajituri si fursecuri, biscuiti, prajituri de orez, chips-uri, pizza, cartofi prajiti.

4. Mananca mai mult in fiecare zi

Da, am spus manca mai mult, nu neaparat cantitativ. De fapt, corpul tau va arde grasimea mai eficient daca mananci de 5-6 ori pe zi.

Metabolismul reprezinta cantitatea de energie (calorii),pe care corpul tau o arde pentru a se mentine. Fie ca mananci, bei, doarmi, faci exercitii, etc, corpul tau arde calorii in mod constant. Cu cat este mai eficient metabolismul, cu atat corpul tau va arde mai multe calorii.


Comments

  1. Gratiela says:

    Interesant si de pus in aplicare….:)

This is a Widget Section

This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"