Archive for April, 2013

Apr
30

Amidon rezistent, noua “fibra” de slabit

Posted by: | Comments Comments Off on Amidon rezistent, noua “fibra” de slabit

Alimentele care ard grasimi, sunt cele bogate in amidon rezistent.

Exista multe alimente care combat grasimea, iar astazi am sa vorbesc despre substanta care face minunea sa se intample, probabil nu ai auzit despre ea dar iti voi explica cum functioneaza.

Amidonul rezistent (AR) este acel amidon care scapa digestiei si intestinului subtire trecand prin sistemul digestiv oferind in acelasi timp doar jumatate din calorii si carbohidrati. De fapt, AR este acum cunoscut ca un al treilea tip de fibra, care poseda numeroase proprietati sanatoase si ajuta la controlul greutatii.

In primul rand, AR este scazut calorii si continut glicemic, are atat proprietati excelente pentru cei care cauta sa scada in greutate.

In al doilea rand, amidonul rezistent incurajeaza dezvoltarea de bacterii sanatoase in intestin, ceea ce ii atribuie denumirea de “fibra prebiotica”, care calmeaza tractul intestinal si ajuta la reglarea acestuia.

In plus, s-a demonstrat in numeroase studii ca amidonul rezistent sporeste oxidarea grasimilor si accelereaza metabolismul.

Dar lucrurile nu se opresc aici … consumul de amidon rezistent a fost de asemenea demonstrat ca determina o crestere a satietatii si o reducere a aportului de calorii in mod automat.

Buna intrebare … aici sunt cateva dintre alimentele de top:

1. Boabe de fasole (9.8g per 1/2 cana)

2. Banane (4.7g pe banana medie)

3. Radacina de Ignama (4g pe 1/2 cana)

4. Linte (2,5 g per 1/2 cana)

Incepe ziua cu o banana si cu o portie de proteine sanatoase​​, adauga igname la masa de pranz, si include fasole boabe sau linte la cina. Cel mai bine este sa incluzi aceste alimente in ziua de trisat despre care am discutat in articolul anterior. Asa vei avea aproximativ 15 grame de amidon rezistent.

Comments Comments Off on Amidon rezistent, noua “fibra” de slabit
Apr
18

Hormonul slabirii – Leptina

Posted by: | Comments Comments Off on Hormonul slabirii – Leptina

Leptina, este in esenta “maestrul” hormonilor care controleaza mai mult sau mai putin orice alt hormon de pierdere in greutate din corpul tau … si capacitatea ta de a arde grasimi.

Vezi tu, cand ai de partea ta leptina, pierderea de grasime devine mai usoara. Insa atunci cand lipseste, pierderea chiar si a unui singur kilogram poate deveni practic imposibila.

Permiteti-mi sa-ti explic …

In primul rand, in scopul de a arde grasimi, corpul tau depinde de aceste doua lucruri:

1) niveluri ridicate de leptina

2) cresterea sensibilitatii receptorilor leptinei

Acum, vestea proasta …

Ori de cate ori incepi un regim alimentar si reduci aportul de calorii, nivelurile de leptina scad drastic si arderea grasimii este redusa la un ritm de melc.

De ce?

Deoarece functia principala a leptinei este de a proteja organismul impotriva foametei, si in mijlocul scaderii aportului alimentar (de exemplu, dieta), corpul tau din pacate vede grasimea ca pe un “stoc” necesar supravietuirii.

Vezi tu, cand incepi o dieta, corpul tau nu este constient de asteptarile tale pentru o ardere a grasimilor, un aspect mai placut al fizicului, o talie mai supla. De fapt, singurul lucru pe care-l stie, este ca aportul de calorii este acum sub “normal” … si la creier ajunge un semnal de alarma.

Rezultatul: un nivel redus de leptina, ce scade ritmul de ardere a grasimilor.

A doua problema este cunoscuta sub numele “rezistenta leptinei” din cauza unui nivel ridicat de “rezerve” de grasime pentru o perioada indelungata si o dieta plina de alimente procesate.

Asta inseamna pur si simplu ca leptina este rezistenta, chiar la niveluri ridicate, leptina nu mai este capabila sa semnalizeze corect corpului tau arderea grasimilor.

Am sa va dau solutiile pentru activarea si stimularea hormonului Leptina

In primul rand aplicati tehnica cunoscuta drept supraalimentare periodica, sau mai simplu spus, trisatul strategic in ceea ce

buy zithromax online

priveste dieta ta. Iti alegi o zi pe saptamana cand te poti rasfata cu alimentele tare favorite, cum ar fi pizza si inghetata … smantana, sau daca esti ca mine alegi o briosa sau un cremsnit.

Acum, poate te intrebi cum consumul acestor alimente “rele” poate de fapt, avea un efect pozitiv asupra taliei tale, si totul merge inapoi la leptina.

Pai mai sus am spus ca in 7 zile nivelul de leptina se injumatateste, vazand ca aportul de calorii scade, astfel in aceasta zi de trisat, vei

aduce leptina de partea ta, reactivand-o si pacalind-o ca alimentaita e in parametrii normali. Aceasta zi de trisat trebuie sa fie unica pe parcursul unei saptamani, si nu iti permite sa faci abuz!

Recomandarea este de a adauga in aceasta zi de trisat circa 1-2 mii de calorii, dar se poate si mai mult daca in acea zi se depune mai mult efort.

In al doilea rand puteti sa incetiniti scaderea nivelului de leptina prin aportul de carbohidrati. Cantitatile zilnice de carbohidrati nu trebuie sa depaseasca valori de ordinul a catorva zeci de grame zilnic, asta pana la urmatoarea zi de trisat.

Evitati glucidele! (acest sfat nici nu am sa il numerotez ca pe un sfat).

Acest lucru ma aduce la al treilea sfat promis: consuma la o masa mancare bazata pe un singur tip de ingredient astfel vei creste sensibilitatea leptinei.

Ce vreau sa spun printr-o mancare bazata pe un singur tip de ingredient? O mancare bazata pe un singur tip de ingredient este o mancare alcatuita doar din acel ingredient, fara alte ingrediente alaturi. Alimentele care se pot consuma: orice carne, legume, nuci, seminte, fasole, fructe, etc  (la preparare se poate utiliza ulei).

Comments Comments Off on Hormonul slabirii – Leptina
Apr
10

4 Pasi simpli pentru arderea grasimilor

Posted by: | Comments (1)

Stiati ca 80% din lupta impotriva grasimii este castigata direct prin alimentatie? Si numai 20% este legata de exercitii?

Daca esti ca majoritatea oamenilor, ai ajuns sa crezi probabil ca infometarea si “mutatul” in sala de sport, reprezinta cel mai eficient mod de a pierde in greutate. Din pacate, asta e doar o strategie prin care devii frustrat, obosit si greutatea va oscila cu efect de yo-yo pentru tot restul vietii tale.

Exista 4 pasi foarte simpli, care atunci cand sunt urmati vor accelera procesul de ardere a grasimii si vei pierde in greutate.

Anumite suplimente destinate arderii grasimii sunt bune pentru tine, iar odata obtinut rezultatul dorit alimentaita este cheia in pastrarea acestuia. O sa ai sanatate de durata, mai multa energie si rezultate rapide.

1. Manca grasime in fiecare zi

Doar pentru ca are grasime, nu inseamna ca se va depune! Asa cum am mai spus si in articolele anterioare, conteaza cand o consumi. De fapt, lipsa de grasimi sanatoase din alimentatie va face corpul tau sa asimileze mai multe grasimi si de a crea un dezechilibru hormonal.

Atentie: cand ceva este etichetat “fara grasimi” sau “dietetic”, grasimea este de multe ori inlocuita cu zahar, care creste nivelul de toxicitate in sange. Am mai discutat de efectele negative ale zaharului, nu doar asupra greutatii cat si  asupra procesului de imbatranire. Grasimile bune, cum ar fi nuci crude, avocado, ulei de masline, sunt bogate in HDL (lipoproteine ​​cu densitate mare). Aceste alimente ajuta la reglarea hormonilor si reducerea colesterolului rau din organism, conducand la scaderea rezervelor de grasime, depozitate de cele mai multe ori inestetic.

Pierde in greutate prin echilibrarea hormonilor din corpul tau. Cea mai rapida cale de a crea un corp mai subtire, mai sanatos si plin de energie este data de inlocuirea produselor “fara grasimi”, “dietetice”, cu “continut scazut de grasime” cu grasimi sanatoase, iar rezultatele nu vor intarzia sa apara.

2. Mananca proteine ​​la fiecare masa

Proteinele te ajuta sa sustii masa musculara in timpul unei diete, imbunatatesc imunitatea, functia de antioxidant, si incetinesc absorbtia de zahar din sange. Acesta cresc nivelul de HDL (colesterol bun), si imbunatatesc functia insulinei.

Proteina este alcatuita din diferiti aminoacizi. In ceea ce priveste slabitul, oamenii de stiinta au descoperit ca unul dintre cei mai importanti aminoacizi este leucina. Daca primesti aportul de proteine ​​suficient de mare, mai ales in proteine bogate in leucina, o serie de lucruri foarte interesante se intampla, care pot accelera un metabolism lent si in procesul de

Lose Weight With Yoga

ardere vei pierde in greutate.

Principalele surse de alimente care contin leucina sunt ouale si carnea rosie. Alte surse sunt: iaurtul grecesc, carnea de porc, pestele, carnea de pui, legume, nucile si semintele.

Stiai ca daca mananci doua oua la micul dejun stimulezi procesul de slabire cu 65%, comparativ cu aceeasi cantitate de calorii din carbohidrati, cum ar fi un covrig? Leucina (gasita in oua) are un efect de prevenire a pierderii masei musculare in timpul unei diete. Acest lucru inseamna ca, consumul de proteine ​​la fiecare masa sprijina arderea grasimilor.

Iata cateva surse de proteine ​​ideale pentru arderea optima a grasimii:

Carne rosie crescuta cu iarba, cum ar fi carnea de vita,
Carnea de pasare (pui sau curcan) crescuta la sol, fara hormoni de crestere,
Ouale,
Iaurtul grecesc simplu si chefirul,
Nuci nesarate crude si seminte

3. Manca carbohidratii corespunzatori

Carbohidratii sunt esentiali pentru energie si sanatate, iti recomand sa citesti articolul acesta pentru mai multe informatii (click aici).

Ca o regula generala, evita acesti carbohidrati:

Bomboane,

bauturi racoritoare, bauturi energizante,

faina alba si integrala, prajituri si fursecuri, biscuiti, prajituri de orez, chips-uri, pizza, cartofi prajiti.

4. Mananca mai mult in fiecare zi

Da, am spus manca mai mult, nu neaparat cantitativ. De fapt, corpul tau va arde grasimea mai eficient daca mananci de 5-6 ori pe zi.

Metabolismul reprezinta cantitatea de energie (calorii),pe care corpul tau o arde pentru a se mentine. Fie ca mananci, bei, doarmi, faci exercitii, etc, corpul tau arde calorii in mod constant. Cu cat este mai eficient metabolismul, cu atat corpul tau va arde mai multe calorii.

This is a Widget Section

This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"