Feb
19

O dieta sanatoasa (2)

By

Asa cum v-am promis saptamana trecuta, a venit momentul sa discutam despre trucul combaterii alimentelor care ne cauzeaza imbatranirea.

Trucul consta in consumul de alimente potrivite, care sa contracareze procesele daunatoare produse de acele substante chimice in organism.

Printre produsele recomandate in combaterea nivelurilor ridicate de glucide in sange se numara:

1) Broccoli

O dieta sanatoasa pe baza de broccoli poate ameliora gradului ridicat de glucide din sange. Un studiu efectuat de cercetatorii de la Universitatea din Leicester arata ca legumele din familia cruciferelor, precum broccoli, spanac si varza, bogate in antioxidanti si magneziu, consumate zilnic, micsoreaza riscul de diabet cu 14%.

2) Sparanghelul

Acesta este o adevarata mina de glutation, un antioxidant care stabilizeaza nivelul de zahar din sange. Poate fi adaugat in salate, consumat ca atare (gatit la aburi sau gratar) sau sub forma de ceai.

3) Fasolea pastai

Tecile de fasole sunt recomandate datorita continutului de substante inrudite cu insulina, puteti face un ceai de pastai din 4 cani cu pastai in 3,5 litri de apa. Pastaile trebuie fierte pana devin moi, apoi strecurate pastaile de apa si bauta apa obtinuta (zilnic, cate 3 cani cu lichid). Pastaile pot fi integrate in dieta sanatoasa si consumate sub forma de garnitura sau salata.

4) Peste

Pestele este un aliment recomandat chiar si diabeticilor deoarece contine Omega 2 care corecteaza modificare in exces sau in deficit a concentratiei de lipide din sange.  Pestele este indicat si pentru ca nu contine glucide, iar cateva sute de grame de peste pe zi, in special oceanic, aduc multe beneficii daca doriti sa urmati o dieta sanatoasa.

5) Ceaiul verde

Ceaiul verde neindulcit, fie el chinezesc sau din frunze de dud alb, coacaz negru, afin si catina (sau chiar catina cruda) dau rezultate excelente in ceea ce priveste controlul glucidelor din sange. Atentie asupra modului de consumare a ceaiului, acesta nu trebuie baut in loc de apa, ci maximum trei cani pe zi.

Pentru a tine o dieta sanatoasa nu aveti voie sa faceti compromisuri, acceptand produse ce va fac rau doar pentru ca vin cu promisiuni false.

Evitati consumul crescut de glucide si  incercati sa va echilibrati organismul prin utilizarea celor cinci alimente propuse, la acestea puteti adauga un al saselea: grapefruitul!

Va doresc o dieta sanatoasa!


Leave a Reply

This is a Widget Section

This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"