Jan
30

Cum sa slabesti educandu-ti corpul

By

Iar aceasta nu doar pentru a avea un mod sanatos de viata, dar si pentru a pierde measa de grasime in vederea modelarii corpului Cand iti abordezi in acest mod sanatatea, e mult mai usor sa obtii rezultate palpabile si vizibile. Avem mai jos sfaturile doctorului Kareem F. Samhouri, care stie foarte bine cum iti poti modifica stilul de viata astfel incat sa-ti modelezi corpul intr-un timp foarte scurt.

Arderea grasimilor nu este complicata, metodele din spatele acesteia insa, pot fi. In loc sa ne pierdem timpul gandidu-ne la ce metoda ar fi mai buna pentru noi, mai bine sa gandim logic despre cum putem intretine sanatatea. Pierderea si castigul in greutate inseamna de obicei doar varfuri si dealuri, iar asta doar datorita unui motiv fiziologic: homeostazia.

Homeostazia este un termen folosit pentru a descrie eficienta oragnismului nostru, intr-o stare de echilibru.

Atunci cand corpul atinge o noua greutate si o mentine pentru ceva timp, homeostazia isi ia rolul in serios si protejeaza acea greutate, luand-o drept cea mai buna. Motivul pentru care numarul kilogramelor fluctueaza atat de mult este acela ca fiecare schimbare necesita si o adaptare: inima necesita o forta diferita la fiecare bataie pentru a face fata nevoilor noastre, capacitatea plamanilor se schimba odata cu schimbarea marimii abdomenului, iar sistemul digestiv se repozitioneaza usor in functie de distributia grasimii pe corp.

Cand in sfarsit corpul se adapteaza noilor pozitii si cerinte, devine foarte eficient. Scopul corpului nostru este sa foloseasca cea mai scazuta cantitate de energie la fiecare actiune – in acest fel evitand sa ramana in pana de energie si sa ajunga la lesin. Aceasta stare de echilibru – homeostazia – este cel mai bun concept pe care ne putem baza in studiile stiintifice pentru a intelege cum functioneaza corpul nostru.

Normal, pentru a incepe arderile grasimilor, trebuie sa intrerupem homeostazia, altfel, corpul tau va incerca sa puna imediat la loc ceea ce a pierdut. De aceea, de fiecare data cand primeste timp de adaptare, intervine ineficienta pierderii grasimii. Timpul acesta de adaptare de care corpul profita este de 6 saptamani, timp in care intervine plasticitatea. Plasticitatea reprezinta capacitatea corpului de a-si modifica forma, o capacitate neurologica ce permite acceptarea acestei modificari ca pe ceva propriu. Un exemplu simplu si destul de cunoscut gasim in mersul cu bicicleta.  Odata i

best price cialis

nvatat, mersul pe bicicleta este retinut pe viata si practicat cu mare usurinta.

1: in primul rand corpul nostru se adapteaza noilor cerinte (dieta si program de exercitii) ceea ce ajuta la pierderea in greutate.

2: in al doilea rand, mentinem greutatea timp de 6 saptamani si ajutam corpul sa recunoasca noua greutate drept cea “normala”. In acest timp, corpul va crea o noua homeostazie, corespunzatoare si eficienta noii greutati.

3: in cel de-al treilea rand intrerupem echilibrul corpului din nou si incepem un nou ciclu de pierdere a greutatii pentru a atinge scopul nostru.

Folosind “varfurile si vaile” in abordarea pierderii grasimilor, suntem tot mai aproape de prevenirea recastigului kilogramelor pierdute. Si pe langa aceasta, vom reusi sa pierdem si masa de grasime mult mai repede, ceea ce e minunat – pierderea rapida a masei de grasime ne face sa ne simtim bine, sa vedem rezultatele in oglinda si sa ramanem motivati pentru a continua procesul si pentru a progresa.

De acum inainte hai sa folosim acele varfuri si vai pentru a comunica propriului corp ca a venit timpul schimbarii, cum sa abordeze acea schimbare si mai ales, cum sa fie mai eficient. Hai sa lasam corpurile noastre sa invete de-a lungul timpului ca atunci cand vrem sa pierdem in greutate, vrem cu adevarat sa pierdem in greutate si ca vom obtine rezultate incet, dar sigur. Corpul nostru va opune rezistenta la inceput, insa cu timpul nu va mai lupta cu el insusi, mai ales daca i se acorda suficient timp pentru reglarea hormonilor, exercitiilor, problemelor digestive, respiratiei si circulatiei sangvine. Toate acestea incep cu ceea ce eu am denumit “comunicare cu propriul corp” si presupune invatarea modului in care corpul percepe fiecare schimbare si cum sa-l faci sa perceapa acea schimbare pe care o doresti de la el.

Pierderea a fiecare 320 de grame in fiecare zi, mentinerea acestei pierderi ca un plan simplu si pe termen scurt, cat si mentinerea noii greutati timp de 6 saptamani, iar apoi repetarea planului, va avea rezultate foarte bune. In timpul perioadei de “varf”, pierderea chiar a 420 de grame pe zi va fi floare la ureche cu regimul potrivit. Si mai ales, vom fi capabili sa mentinem aceste rezultate fluierand in timpul perioadelor de “vale”, pe parcursul intregului plan.


Comments are closed.

This is a Widget Section

This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"