Jan
02

Micul dejun din fructe

By

Biologic, s-a observat ca organismul are tendinta sa se detoxifieze intre ora 4 AM si 12 PM.  Pentru a-l ajuta in cadrul acestui proces si mai ales, pentru a mai scadea in greutate, este minunat sa consumi fructe la micul dejun.

Daca mananci fructe la micul dejun si mai ales, daca te limitezi la fructe pana la pranz, nu doar ca vei alimenta corpul cu energie pentru procesul de detoxifiere, dar ii mai si acorzi timp sa il faca asa cum trebuie, in loc sa se ocupe de digerarea bauturilor si mancarurilor grele. Asa ca poti inlocui oricand la micul dejun painea, untul, sunca sau omleta  cu un castronel cu citrice.

Fructele care pot fi consumate la micul dejun sunt portocalele, kiwi, grapefruit, strugurii, mandarinele, merele sau perele. In jurul orei 11 AM mai poti consuma 2 banane sau niste felii de ananas, mango, mar sau papaya.

Mancand fructele in locul altor alimente vei avea parte de o dimineata mai activa, creierul va fi mult mai concentrat pe ceea ce iti propui sa faci si mai ales, mai creativ. Si mai ales, fructele sunt gustoase si mereu aratoase, asa ca e usor sa mentii o asemenea “dieta” cand aceasta nu impune restrictii majore.

Insa cel mai placut aspect al acestei diete este rezultatul. Fructele consumate pe post de mic dejun te vor ajuta sa slabesti treptat si foarte frumos. Intr-o perioada de aproximativ doua saptamani poti pierde pana la 2,5 kg, fara exercitii, sport sau alte schimbari in mesele de pranz si cine.  Bineinteles, asta nu inseamna ca pranzul sau cina va consta in mancare procesata sau de la fast fo

buy cialis online

od.

In teorie, micul dejun cu fructe nu are reguli, asa ca poti consuma orice fructe doresti. Inclusiv avocado, care are un continut foarte mare de grasimi bune. Insa este foarte posibil ca unele persoane sa nu suporte prea bine combinatiile de citrice cu fructe dulci de exemplu – banane, papaya, guave. De aceea, in cazul in care ai asemenea probleme de digestie, e mai bine sa iei o pauza intre consumul de citrice si fructe dulci.

Exista anumite diete care presupun doar consumul de fructe pe parcursul unei zile. E ok s urmezi o asemenea cura, insa nu mai mult de 5 zile maxim, cel putin, nu fara un consult de specialitate. Intr-o astfel de dieta, corpul nu primeste toate grasimile esentiale, proteinele si mineralele de care are nevoie. De aceea am si prezentat ideea de a consuma fructele doar la micul dejun.In privinta cantitatii, iarasi nu exista reguli. Mananca exact cat poti, pana te simti satul, ceea ce se intampla de obicei foarte repede atunci cand mananci fructe, pentru ca acestea au foarte multa apa si un gust dulce natural.


Comments are closed.

This is a Widget Section

This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"