Dec
14

Taie caloriile (1)

By

Dar nu trebuie sa arzi totul deodata. Daca reduci cu 500 aportul zilnic de calorii, atunci vei reusi sa pierzi acea grasime in doar o saptamana sau pentru a te intinde pe o perioada de 2 saptamani, injumatatesti numarul.

Pentru ca aceasta reducere a aportului caloric devine generoasa atunci cand taiem calorii din toate partile, avem pentru voi cateva sfaturi.

Abia vei observa diferenta in farfurie, insa vei observa cu usurinta diferenta atunci cand iti masori talia.

1.  Noua maioneza: uita de varianta “light” si inlocuieste-o cu varianta cu ulei de masline. In timp ce o  lingura de maioneza normal are 90 de calorii, cea cu ulei de masline are 45. Si mai putine grasimi, mai exact – jumatate!

2. O alta inlocuire a maionezei normale? Iaurtul grecesc fara grasimi. Nu doar ca este o alternativa sanatoase plina cu proteine si arome naturale, dar mai este si sarac in calorii. Doar 33 intr-o lingura!

3. Daca iti faci un sandwich pe o bagheta sau o chifla, crusta este cea mai buna parte, asa ca focuseaza-te pe aceasta si mai taie niste calorii din sandwich. Inainte de a adauga ingredientele sandwichului, scoate miezul painii si odata cu acesta, inca 100 de calorii.

4. Pentru a face un dressing salatei, dar fara a pierde aroma si gustul, da deoparte sticla de sos pentru a o inlocui cu un altceva,  fara calorii. Stoarce sucul dintr-o jumatate de lamaie (sau chiar dintr-o lamaie intreaga daca-ti place) peste salata ta si

buy viagra online cheap

apoi asezoneaza cu cat de mult piper doresti. Lamaia va accentua aromele legumelor si salatei tale, totul in timp ce tu tocmai ai renuntat a 43 de calorii din sos.

5. Mexican food: poti transforma orice salata intr-un fel de mancare mexican, inlocuind dressingul cu multe calorii. Amesteca o lingura de smantana cu 2 linguri de salsa facuta de tine. Acest mix cremos are doar 29 de calorii, in comparatie cu cele 43 de calorii pe care le contine dressingul italian sau chiar mai mult in cazul altor dressinguri.

6. Schimba-ti cocktailul: inlocuieste cu apa minerala o parte din cocktailul tau Vodka tonic. Vei economisi 83 de calorii astfel.

7. Piure de cartofi: inlocuieste  laptele si untul cu iaurtul grecesc fara grasimi si cu smantana light. Chiar si cu de doua ori mai mult iaurt si smantana (2 linguri in locul uneia), tot vei reusi sa economisesti 20 de calorii. Foloseste aceeasi cantitate si vei taia mai mult de 50. Daca mai adaugi si  cateva frunze de ceapa verde si piper negru, vei umple de savoare piureul.

8. Bea apa! Mitul acela despre cum apa te satura nu este doar un mit, este o realitate. Cand bei un pahar mare de apa inaintea unei mese, vei manca aproximativ cu 75 de calorii mai putin.

9. Mananci o branza mai aromata – mananci mai putin. Caloriile din branza variaza de la tip la tip, insa in medie, 28 de grame de branza au aproximativ 100 de calorii. Asa ca alege sa mananci o branza puternic aromata, de calitate si cu 10 grame mai putin. Salvezi astfel 50 de calorii, pastrand totusi aroma branzei in retete sau mese.

10. Adauga aceasta felie in sandwichul tau: da-i sandwichului un plus de ingredinete crocante cu o felie de mar. Inlocuieste astfel branza cu o felie de mar si vei taia aproximativ 80 de calorii. Sau transforma sandwichul cu dulceata si unt de arahide in sandwich cu mar si unt de arahide.


Comments

  1. […] postul anterior vorbeam despre modalitatile prin care putem taia calorii din cam orice fel de mancare, de la orice […]

This is a Widget Section

This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"