Nov
29

Exercitii pentru fese

By

Din pacate nu exista zane care sa indeplineasca dorintele noastre doar batand din palme, asa ca va trebui sa apelam la alte trucuri: exercitiile pentru fese. Aceste exercitii pot fi practicate nu doar la sala, ci si acasa, zilnic.

Extensii posterioare:

Din pozitia stand in picioare extindeti piciorul in spate. Pentru a va mentine echilibrul sprijiniti-va cu o mana de spatarul unui scaun sau fotoliu si ridicati in spate un picior pana la inaltimea maxima pe care o puteti atinge. Odata ce ati atins inaltimea maxima incordati fesierul  timp de 5 secunde, apoi reveniti in pozitia initiala. In timpul executarii miscarii este recomandat sa mentin

best dating advice for men

eti o postura corecta. Repetati miscarea.

Flexii pentru femurali:

Dupa ce va asezati in genunchi, sprijiniti-va pe coate si ridicati alternativ picioarele, tinandu-le bine intinse. Dar atentie, pentru a nu suprasolicita ligamentele, efectuati lent extensiile. Pentru fiecare picior practicati cate 15 extensii, in 3-5 serii.

Genuflexiuni la perete:

In timp ce stati lipita de un perete, departati picioarele de acesta cat aveti nevoie pentru o genuflexiune. Pentru ca aceste genuflexiuni sa fie mai intense, puteti tine doua gantere in maini. Astfel veti lucra si muschii bratelor.

Efectele nu se vad imediat dupa, insa pe termen lung, sunt uimitoare. Pentru fese si coapse perfecte trebuie sa dati dovada de perseverenta si sa includeti aceste exercitii in rutina zilnica.


Categories : Uncategorized

Comments are closed.

This is a Widget Section

This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"