Nov
11

Stretchingul

By

Stretchingul este una din cele mai usoare forme de exercitii pe care le poti face acasa, fara costuri, fara echipamente speciale, indiferent de varsta, ora din zi sau conditie fizica. Simplitatea acestui sport este uimitoare cu atat mai mult cu cat eficienta sa poate fi observata dupa doar cateva sedinte, iar ritmul de invatare a miscarilor este foarte rapid.

Stretchingul este o forma de gimnastica ce presupune intinderea muschilor incet si mentinerea pozitiei pentru un anumit timp. Se presupune ca originea lui are ca proveninenta yoga, insa acest lucru nu a fost confirmat de vreun expert pana acum.

Ce stim insa cu siguranta este ca stretchingul poate fi folosit si ca un exercitiu fizic dar si ca o forma de relaxare sau chiar pregatire pentru un alt exercitiu fizic mai intens.

Pentru cei care nu pot apela la un instructor,pot apela cu incredere la surse precum YouTube, unde tutorialele cu si despre stretching sunt foarte usor de urmat. In 10 minute de exemplu poti face stretching urmand acest exercitiu de pilates sau daca timpul nu-ti permite sa faci prea multe minute deodata, poti urmari un tutorial de doar 5 minute.

2>
Dupa cum am mai spus, stretchingul are un grad de usurinta ridicat asa ca poate fi practicat de oricine, oriunde si oricand. Desi pare putin probabil, cel mai mare avantaj al acestui exercitiu este rezultatul aproape imediat. Rezultatele se vad destul de repede datorita faptului ca stretchingul actioneaza pe muschi, crescandu-le lor si articulatiilor rezistenta si consumand astfel surplusul de grasime care le acopera. Astfel ai parte si de un corp frumos, dar si de un corp care se simte mai bine, mai relaxat, mai tonifiat, fara crampe sau dureri musculare si cu o piele mai frumoasa, care nu se lasa in cazul in care tineti o dieta mai drastica.

Stretchingul in sine, practicat o ora, consuma doar 150 de calorii, dar asociat cu alte exercitii fizice, zilnic, nu doar ca te ajuta sa slabesti, dar te ajuta sa dai jos kilogramele fara sa le depui la loc imediat dupa un repaos, mai ales in cazul in care urmezi un stil de viata sanatos sau chiar o dieta.

Pentru ca poate vremea de afara de mohorata si nu ai chef sa iesi din casa.

Pentru ca te poti mentine energizata, inlaturand astenia de primavara/toamna cu usurinta daca il combini si cu o dieta echilibrata.

Pentru cei meteosensibili, articulatiile vor fi mai putin pretentioase la scaderile de presiune sau modificariile vremii.

Este mai usor decat alte exercitii fizice si poate fi facut si dimineata si seara, fara sa te epuizeze. Din contra, stretchingul chiar te va pregati pentru ziua in curs daca este facut pentru cateva minute dimineata.


Comments

  1. […] tinandu-le bine intinse. Dar atentie, pentru a nu suprasolicita ligamentele, efectuati lent extensiile. Pentru fiecare picior practicati cate 15 extensii, in 3-5 […]

  2. […] Abia vei observa diferenta in farfurie, insa vei observa cu usurinta diferenta atunci cand iti masori talia. […]

This is a Widget Section

This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"