Oct
12

10 moduri de a elimina zaharul din alimentatie

By

Acesta ar trebui sa fie pentru toata lumea, dar mai ales pentru cei care doresc sa slabeasca, un simplu condiment, pentru ca stim bine ce poate face zaharul: ajuta la aparitia cariilor, scade metabolizarea carbohidratilor, induce o imbatranire prematura din cauza absorbtiei mai lente de vitamina C in celule.

1. Primul si cel mai simplu pas este sa nu adaugi zahar in alimente sau bauturi. Acest pas va reduce consistent zaharul din alimentatie.

2. Grija mare la produsele cu eticheta “fara grasimi”. Prima greseala pe care o putem face este sa credem ca eticheta “fara grasimi” nu te ingrasa. De cele mai multe ori, aceste produse contin zahar, pentru ca “fara grasimi” nu inseamna “fara calorii”.

3. Verif

buy propecia online without prescription

icati eticheta! Zaharul poate aparea sub mai multe denumiri datorita derivatilor: lactoza, zaharoza, maltoza etc. Acesti derivati sunt tot zaharuri! Si incercati sa ocoliti orice ar contine zahar in cantitati mari in topul primelor ingrediente din tabelul de pe eticheta.

4. Tot de pe eticheta, verificati numarul gramelor din dreptul “total zaharuri” si impartiti-l la 4. Acela reprezinta numarul de lingurite de zahar. Femeilor li se recomanda sa nu depaseasca numarul a 6 lingurite de zahar adaugat pe zi, iar barbatilor, de 9 lingurite de zahar adaugat pe zi.

5. Evitati indulcitorii artificiali! Acestia pot creste pofta de dulce, iar unii experti au ajuns la concluzia ca indulcitorii ne pot priva de crom, un compus chimic esential in metabolismul glucidelor.


Comments

  1. myMED says:

    Buna ziua,
    Privitor la mesajul transmis prin piata de linkuri, daca sunteti interesat de promovarea siteului dvs pe portalul myMED va invit sa ne contactati direct la adresa mymedro@yahoo.com

  2. […] trecuta am inceput sa vorbim despre cum putem elimina zaharul rafinat din alimentatie. Intr-o dieta, acesta nu doar ca poate fi inlocuit de zaharul din fructe, dar cu […]

  3. […] Evita produsele cu zahar. ¬†Am mai vorbit despre zahar aici. Acestea nu doar ca te lasa obosit si mai infometat dupa cresterea glicemiei, dar te mai pot lasa […]

This is a Widget Section

This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"