Archive for October, 2012

Oct
24

Trucuri pentru a slabi

Posted by: | Comments (1)

Este deja binecunoscuta inteleapta vorba “Mananci ca sa traiesti, nu traiesti ca sa mananci” in zilele noastre. Insa ce te faci cand prietenii vor sa iesi la un cocktail, la o prajitura sau la un cheeseburger? Sau in traducerea celor la dieta: la o bomba calorica. Simplu! Te folosesti de sfaturile noastre ca sa nu regreti totul dupa ce te-ai ridicat de la masa sau cand vrei sa imbraci perechea preferata de jeans.

De cele mai multe ori, cand “parca am manca ceva”, ne este de fapt sete. Apa ajuta foamea sau mai pe scurt: instaleaza o satietate mult mai repede daca este bauta inaintea mesei si nu in timpul sau dupa masa si astfel nu veti mai manca in nestire. ¬†Ca sa nu mai spunem cat de importanta este hidratarea permanenta de-a lungul intregii zile.

Beti asadar apa pe stomacul gol, mai ales dimineata, apa calduta cu 1/2 de lamaie sau otet de mere. Aceasta nu doar ca va instala o senzatie de satietate, dar va accelera arderile interne, va detoxifia si va avea un efect usor diuretic, deci va elimina surplusul de apa din organism. Aceasta metoda este insa nerecomandata persoanelor cu afectiuni gastrice.

Salatele sunt cele mai sanatoase si usoare mese cu care putem combate foamea. Acestea ne

taie din pofta de mancare si ne ajuta sa eliminam intre 7 si 12% din caloriile ingerate la o masa, dar asta doar in conditiile in care este consumata fara dressinguri, crutoane, oua, branza si alte adaosuri grele si neaparat inainte de masa principala. Simpla, doar cu legume, putin ulei si lamaie, ne satura si ne da suficiente proteine fara sa ne infometam. In cazul in care nu sunteti fane ale unei salate reci de legume, puteti alege supa proaspata de rosii, o supa care nu se intelege prea bine cu foamea. O inlatura fara sa creeze senzatia de stomac plin cu apa, este delicioasa, plina de licopen (antioxidant puternic), vitamine si ajuta la scaderea colesterolului.

Ceaiul verde este probabil cel mai bun adjuvant in diete. Stim bine ca ne da energie, creste arderile interne (mai ales cele abdominale) si comabte foamea daca este consumat inainte de masa. Dar nu exagerati! Consumat in cantitati uriase (mai mult de 3 cani pe zi) si pe perioade indelungate de timp poate duce la pierderi mari de Fier din organism. Moderatia este cheia succesului!

O alta metoda pe care o cunoaste toata lumea ca o taiere a poftei de mancare este periajul dintilor. Spalatul acestora la 30 de minute dupa masa, indeparteaza momentul mesei urmatoare pentru ca gustul alimentelor este modificat de pasta de dinti, pentru ca doresti sa-ti pastrezi respiratia proaspata si pentru ca, involuntar, spalatul pe dinti mai ales seara, este asociat cu finalul mesei. Si uite asa, foamea poate fi pacalita doar cu un gest!

Saptamana trecuta am inceput sa vorbim despre cum putem elimina zaharul rafinat din alimentatie. Intr-o dieta, acesta nu doar ca poate fi inlocuit de zaharul din fructe, dar cu cat il eliminam mai repede, cu atat ii simtim lipsa mai greu.

6. Atentie mare la felia aceea de tort imbietoare din vitrina cantinei de la serviciu sau de pofta puternica a unei cafele aromate indulcite. Tinerea unui jurnal poate ajuta enorm la verificarea programului poftelor si la anticiparea lor. Pastrati o pungulita cu nuci, alune, migdale in sertarul biroului. Acestea va vor ajuta si prin simpla lor prezenta acolo, ca o recompensa pentru munca depusa la birou, fara sa depasiti un numar foarte mare de calorii consumate.
8. Mancati carbohidratii potriviti! Majoritatea carbohidratilor, precum painea sau sau pastele, contin multa faina si alte ingrediente care se tra

nsforma in zahar in corp aproape la fel de rapid ca si glucoza, depunandu-se astfel sub forma de grasimi.7. Gatiti acasa! Nu doar ca faceti economii, dar evitati astfel si mancarea tip fast food, cu cele mai mari adaose de zaharuri. Pregatiti portii individuale pentru mesele viitoare in cazul in care nu aveti timp sa gatiti. Astfel va veti limita la portia pe care trebuie sa o pregatiti.

9. Evitati sucurile de fructe! Evident acestea sunt mai sanatoase decat sucurile din comert, insa contin doar zahar si deloc fibre sau nutrienti, spre deosebire de fructul proaspat, intreg.

10. Incercati sa aveti o masa echilibrata, care sa contina apa, uleiuri sanatoase – ulei de masline, boabe intregi – orez brun de exemplu, proteine – peste / pui / fasole, legume si fructe.

Pentru ca desi comparatia pare exagerata, dependenta de zahar este in multe feluri ca si dependenta de un drog: zaharul nu doar ca te mentine obosit si iti da energie pentru o perioada scurta de timp, dar te mentine nesanatos si poate provoca diverse boli: diabet, bulimie, obezitate. Si cum noi luptam pentru un corp sanatos, dar si frumos, zaharul nu ar trebui sa stea in calea noastra!

Acesta ar trebui sa fie pentru toata lumea, dar mai ales pentru cei care doresc sa slabeasca, un simplu condiment, pentru ca stim bine ce poate face zaharul: ajuta la aparitia cariilor, scade metabolizarea carbohidratilor, induce o imbatranire prematura din cauza absorbtiei mai lente de vitamina C in celule.

1. Primul si cel mai simplu pas este sa nu adaugi zahar in alimente sau bauturi. Acest pas va reduce consistent zaharul din alimentatie.

2. Grija mare la produsele cu eticheta “fara grasimi”. Prima greseala pe care o putem face este sa credem ca eticheta “fara grasimi” nu te ingrasa. De cele mai multe ori, aceste produse contin zahar, pentru ca “fara grasimi” nu inseamna “fara calorii”.

3. Verif

icati eticheta! Zaharul poate aparea sub mai multe denumiri datorita derivatilor: lactoza, zaharoza, maltoza etc. Acesti derivati sunt tot zaharuri! Si incercati sa ocoliti orice ar contine zahar in cantitati mari in topul primelor ingrediente din tabelul de pe eticheta.

4. Tot de pe eticheta, verificati numarul gramelor din dreptul “total zaharuri” si impartiti-l la 4. Acela reprezinta numarul de lingurite de zahar. Femeilor li se recomanda sa nu depaseasca numarul a 6 lingurite de zahar adaugat pe zi, iar barbatilor, de 9 lingurite de zahar adaugat pe zi.

5. Evitati indulcitorii artificiali! Acestia pot creste pofta de dulce, iar unii experti au ajuns la concluzia ca indulcitorii ne pot priva de crom, un compus chimic esential in metabolismul glucidelor.

Incepeti intai cu acesti 5 primi pasi pentru a elimina zaharul din alimentatie, iar eu saptamana viitoare va voi indruma cu urmatorii pasi pentru a avea o dieta mai usoara.

Oct
04

Gustarea dintre mese

Posted by: | Comments Comments Off on Gustarea dintre mese

Cand ma gandesc la gustare intre mese, ma gandesc instantaneu la ceva gustos si satios. De obicei, gustarea nu este greu de preparat si ma ajuta sa indepartez nici prea mult nici prea putin, senzatia de foame.

Iaurt cu pudra de proteine si capsuni

Ingrediente: 1 lingura de pudra de proteine cu gust de vanilie, 1 lingurita de apa, 1/2 cana de iaurt dietetic organic si 1/2 de cana de capsuni taiate. Amestecati pudra cu apa, adaugati iaurtul si amestecati din nou pana pudra a fost incorporata complet in iaurt, iar la sfarsit adaugati si capsunile.

best replica bags

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” alt=”” width=”238″ height=”158″ />

Iaurt cu coacaze si ciocolata

Ingrediente: 1 lingura de pudra de proteine cu gust de ciocolata, 1 lingurita de apa, 1/2 cana de iaurt dietetic organic, 1/2 cana de coacaze proaspete. Se procedeaza la fel ca in cazul iaurtului cu capsuni.

Aceasta gustare este pentru mine cea mai buna recompensa in urma unei sesiuni intense de fitness.

Cautati ca pudra sa fie nu doar gustoasa ci si 100% naturala. Majoritatea pudrelor din comert sunt incarcate cu indulcitori artificiali si aditivi alimentari, despre care stim ce efecte au asupra siluetei si organismului nostru. Indicat este ca indulcitorul sa fie natural (preferatul meu este Stevia), iar in compozitie sa gasim si inulina, pentru un aport mai mare al fibrelor.
Pe langa acestea, un ingredient important care ar trebui sa fie prezent in pudra pentru o gustare dupa un antrenament este proteina hidrolizata, care are un efect anabolic puternic.
Ultimul aspect, insa si cel mai important aspect de care trebuie sa tinem cont atunci cand achizitionam o pudra de proteine este ca produsul sa fie garantat fara hormoni. Nu cred ca cineva dintre noi ar vrea sa aiba o gustare cu iaurt plina de hormoni.

Comments Comments Off on Gustarea dintre mese

This is a Widget Section

This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"