Archive for September, 2012

Sep
27

Alimente cu calorii negative

Posted by: | Comments (1)

Este posibil ca termenul de calorii negative sa ne duca oarecum cu gandul la calorii care se depun repede sau nesanatoase. Dar nu este deloc asa! Alimentele cu calorii negative sunt alimentele care obliga metabolismul sa consume mai multe calorii digerandu-le, decat daca le-ar depune. Sa zicem ca un aliment cu calorii negative are aproximativ 100 de cal. Digerarea acestuia va necesita un consum de aproximativ 200 de calorii. Pentru ca restul de calorii pana la 200 sunt consumate din depozite, practic mananci si slabesti in acelasi timp!

Castravetii (cruzi) – Sunt legume cu un continut foarte mare de apa si deci, foarte putine calorii. Insa pe langa apa, acestia contin calciu, vitamine complex B, fosfor, potasiu, vitaminele C si A, magneziu.

Avocado – este fructul care ajuta foarte mult in mobilizarea depozitelor de grasime, datorita grasimilor bune vegetale pe care le contine la randu-i. Acesta contine mai bine de 20 de vitamine (A, B, C, D, E, K), minerale si grasimi monosaturate.

Caisele – Sunt fructe indicate pentru scaderea

colesterolului rau datorita continutului acestora de antioxidanti si calorii negative, dar si in detoxifierea colonului. Se recomanda consumul acestora proaspete, nu uscate.

Mango – La fel ca si caisele, scade colesterolul rau si e plin de vitamine (A, B6, C, E), flavonoizi, potasiu, mangan si zinc.

Pepene galben – Plin de apa, vitamine, minerale, fibre si mai ales de… arome!

Dovlecei: Asemenea pepenelui galben, au foarte multa apa, fibre, fosfor, potasiu si vitamine A, D, E si complexul B.

Morcovi – Plini de beta-caroten, fibre si vitamine, acestia pot fi consumati simpli sau in tot felul de salate si sucuri atata timp cat nu sunt prelucrati termic.

Rosii – Beta-caroten, licopen si multe vitamine si apa. Rosiile sunt delicioase in orice salata si in orice suc!

Coacaze, capsune, afine, zmeura – Fructele mov/negre cu multi antioxidanti (cel mai important antioxidant: resveratrol), vitamina C, care combat grasimile si colesterolul “rau”, ajuta la intinerirea pielii si mai ales la savurarea unor deserturi delicioase datorita aromelor lor!

Incercati sa consumati cat mai des aceste alimente cu calorii negative, caci nu sunt doar gustoase si sanatoase, ci va sunt si cele mai bune prietene in diete!

Sep
21

Glanda tiroida

Posted by: | Comments (1)

Ei bine, datorita mediului inconjurator si a mancarurilor procesate, glanda tiroida a multora a fost data peste cap, si deci metabolismul odata cu ea.
Ce e de facut daca te afli in aceasta situatie?

Ei bine, totul incepe de la lipsa triiodotironinei (T3) din mancarurile supraprocesate, triiodotironina fiind un hormon care asigura buna functiune a metabolismului. Dar ce este cu adevarat problematic? Multe persoane se lupta cu greutatea si cu poftele de dulciuri, cand de fapt, au o lipsa a T3, lucru care ingreuneaza pierderea kilogramelor in plus.
T3 regleaza metabolismul grasimilor, carbohidratilor si al proteinelor, asa ca este un hormon foarte important in arderea grasimilor.

1: Mancati suficiente calorii. Cand porniti o dieta, nu scadeti drastic aportul de buy cialis

ttp://despreslabit.ro/dieta-de-toamna-dieta-cu-fructe-si-legume-din-belsug.html” target=”_blank”>calorii caci atunci cand corpul considera ca nu primeste suficiente calorii, metabolismul scade rata arderilor pentru a folosi hrana primita in mod eficient.
Fiti siguri ca nu consumati mai putin de 1200 de calorii/zi daca sunteti femei sau 1800 daca sunteti barbati.

2: Urmati o dieta bogata in nutrienti. Pentru a asigura productia si eficienta hormonului T3 aveti nevoie de Selenium, Iod si Zinc. Seleniul este important pentru ca glanda tiroida sa produca suficient T3 si se gaseste in seminte, nuci, ovaz, grau si majoritatea pestilor. Iodul are acelasi scop si se gaseste in scoici, fasole, susan, soia, spanac. Zincul este un alt mineral care ajuta glanda tiroida in producerea T3 si il gasiti in carnea de curcan, de pui, de crab, in lactate, nuci si fasole.

3: Luati suplimente de multi-vitamine si minerale care va vor ajuta in cazul in care nu puteti obtine seleniul, iodul si zincul din mancare.

Bineinteles, dupa cum am specificat la inceputul articolului, este foarte posibil ca factorii din mediul inconjurator  si nu doar glanda tiroida, sa impiedice o ardere a grasimilor eficienta pentru dumneavoastra, asa ca un calculator al metabolismului v-ar fi de mare ajutor.

Sep
11

Dieta energiei

Posted by: | Comments (2)

Dieta energiei a fost creata atat pentru cei care depun mult efort fizic de-a lungul zilei, cat si pentru cei care depun efort intelectual. Energia este cel mai important atu al omului, caci daca avem energie, atunci putem sa facem orice!
Exemple de mese care pot fi urmate in dieta energiei

Micul dejun:

Terci de ovaz cu fructe de padure (indicat mure) sau tocanita de rubarba – pentru a ridica imunitatea si pentru a echilibra glicemia.

Salata de fructe proaspete cu un iaurt degresat -fructele si proteinele mentin glicemia echilibrata.

Omleta de oua cu legume – pentru a mentine satietatea un timp indelungat.

Gustarea de la mijlocul diminetii:

Un iaurt degresat cu jumatate de cana de fructe proaspete.

Un mar si 8 migdale.

Un shake de proteine, dar doar daca nu ati consumat asa ceva si la micul dejun.

NB: nu consumati fructele simple, adaugati si proteine (migdale, nuci) pentru a pastra glicema

la un nivel constant.

Pranz:

Alegeti o masa usoara pentru acasa sau la serviciu

Salata de peste (ton, sardine, somon) cu orez brun, combinata cu fructe.

Fructe de mare cu salata de sezon din plin.

Combinatie de 3 tipuri de boabe: fasole rosie, mazare si linte, cu un dressing, crutoane si cu salata.

Supa de legume cu paine crocanta.

Gustarea de dupa-amiaza:

Ia o pauza! Delecteaza-te cu un ceai verde si o lingura de mixuri de alune de padure, migdale si stafide.

Cina:

Peste la gratar – pastreaza simplitatea cu un peste alb sau un somon, cu legume (salate sau nu), la gratar.

La tigaie: pune repede in tigaie 150 g de creveti, tofu sau legume, dupa gust. Adauga sos de soia, ghimbir si chilli pentru a-ti accelerea metabolismul.

Legume calite “medicinale”: ceapa rosie calita, ardei, dovlecel cu rosii taiate marunt, usturoi si mirodenii, la care adaugi mazare si linte. Un strop de ulei de masline si gata, ai pregatit ceva bun pentru inima!

Dieta energiei este una din dietele usoare care te invata cum sa traiesti sanatos si sa ai energie in acelasi timp, fara planuri dificile de urmat.

Sep
07

Dieta mono

Posted by: | Comments (2)

Stim deja ca pentru un corp si o minte sanatoasa avem nevoie de cel putin 2 L de apa pe zi. Dar pe langa acesti 2 L de apa mai avem nevoie si de proteine si vitamine.In asta consta dieta mono: o detoxifiere prin aport de multe vitamine si proteine, exclusiv din fructe si legume, timp de 5 zile. O detoxifiere sau.. o odihna, cum am mai putea-o numi!

Fructele si legumele din dieta mono trebuie alternate o zi cu o zi si pot fi gatite in multe feluri. De exemplu, o piersica poate fi coapta pe gratar si acompaniata de un pepene galben sau banane la micul dejun sau pranz, iar seara un mar crud, impreuna cu struguri. Legumele pot fi consumate la aburi, gratar sau crude, dar atentie, nu prajite!

de mese in dieta mono

Prima zi: Fructe si 2 L de apa plata/ceai.Ziua a doua: Legume si 2 L de apa plata/ceai.

Dupa primele doua zile va disparea si senzatia de foame.

Ziua a treia: Salate de fructe la pranz si seara, cate o banana la fiecare masa a zilei si 2 L de apa/ceai.

Ziua a patra: Salate de legume si cate o leguma la fiecare masa a zilei si 2 L de apa/ceai.

Ziua a cincea: Salata de fructe dimineata, pranz si seara si 2 L de apa/ceai.

Intre toate mesele se poate manca oricand ca gustare cate un fruct sau cate o leguma.

Pe timpul dietei se recomanda renuntarea la suplimente alimentare, consumului alcoolului, cofeinei si a tutunului, la fel ca si a bauturilor carbogazoase, sucurilor si zaharului.

Dieta mono va avea rezultate si in functie de efortul fizic depus, dar tineti cont ca nu trebuie urmata mai mult de 5 zile, iar daca va simtiti prea slabiti este indicat sa o intrerupeti.

canadian pharmacy Purim 1 pc

Sep
02

Socul

Posted by: | Comments (2)

ceai de soc

Ceai de soc sau ceai din planta cea mai utilizata in curele de slabire, aceasta este uneori cheia succesului in pierderea kilogramelor in plus, frumos si intr-un timp scurt.

Principalele beneficii ale acestuia sunt:

Infuzia sau ceaiul de soc ajuta la arderea grasimilor, eliminarea surplusului de apa din organism si totodata de aspectul neplacut de coaja de portocala al pielii. Infuzia/ceaiul de soc se prepara astfel: peste 250 ml de apa fiarta de pun 3 lingurite de flori de soc si se lasa la infuzat aproximativ 10

minute. Se beau pana la 3 cani de ceai de soc neindulcit pe zi. Cura nu trebuie sa depaseasca mai mult de doua saptamani fara pauza de o saptamana si pentru rezultate foarte bune poate fi combinata cu tinctura de soc.

Tinctura de soc este de preferat consumata intr-o dieta care exclude carnea, mezelurile, zaharul, margarina, prajelile si bauturile carbogazoase dulci. Acestea pot fi inlocuite de carne slaba de peste, cereale integrale, fructe si legume proaspete sau sub forma de salate, sucuri.

Tinctura de soc contine alcool dublu rafinat si nu se ia niciodata nediluata. Socul sub aceasta forma se ia in felul urmator: in fiecare seara la ora 18, tinctura se dilueaza intr-un pahar cu apa, numarul linguritelor plecand de la 1 si ajungand pana la 7, pe parcursul unei saptamani (prima zi-o lingurita, a doua zi-doua lingurite etc). In cazul in care cresterea dozei duce la aparitia diareii, atunci doza ori se scade, ori se intrerupe daca antidiareicele nu rezolva problema.

This is a Widget Section

This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"