Jul
11

Dieta Hibernarii

By

Desi pare incredibil, dieta hibernarii spune ca una-doua lingurite de miere inainte de somn pot face minuni.  Se stie ca nu e bine sa consumam alimente bogate in calorii in timpul dietelor, daramite inainte de culcare, insa aici intervine vestea cea buna: dieta hibernarii!

O abordare revolutionara, dieta hibernarii ne aduce la cunostinta faptul ca mierea este alimentul ideal care poate hrani ficatul in timpul noptii cu o ratie de 1:1 fructoza, respectiv glucoza.  Farmacistul si autorul cartii “Dieta hibernarii”, Mike McInnes, a redescoperit principiile metabolismului uman, dar mai ales rolul important al glicogenului in recuperare.

Metabolismul in timpul somnului sau cum te ajuta dieta hibernarii

Creierul nostru, desi nu constituie decat 2% din masa corpului, este cel mai mare consumator dintre organe, acesta arzand energie de pana la 20 de ori mai mult decat orice alta celula din corp. Si totodata, nu o poate stoca decat intr-o forma restrictiva. De aceea asigurarea ficatului cu o cantitate de glicogen cat pentru 8 ore de cialis

d-comfort.com/opencms/export/sites/default/ro/sublinks/slapen/slkomp/” target=”_blank”>somn este atat de importanta. Daca mergem la culcare cu un ficat privat de glicogen, creierul elibereaza hormonii stresului (adrenalina si cortizolul) pentru a transforma in gluzoca proteinele din masa musculara, doar ca sa isi asigure supravietuirea. Hormonii stressului sunt in stransa legatura, printre altele, cu genele obezitatii si sunt cei mai mari dusmani ai omului, mai ales in diete.

Rata consumului in exercitiile aerobice de exemplu este de: 20% grasimi – 80% glucoza, iar in timpul somnului: 20% glucoza – 80% grasimi, de aceeaa dieta hibernarii este esentiala pentru oricare dintre noi.

La o rata a consumului metabolic de 100 calorii/ora, intr-un somn de 8 ore consumam 800 de calorii.

Problema multora dintre noi este deci aceea de a nu oferi ficatului ce-i al ficatului inaintea somnului, tocmai pentru a ajuta metabolismul de odihna sa consume grasimea corporala. Activand hormonii stressului care inhiba metabolismul glucozei, inhibam si metabolismul grasimilor.

De aceea dieta hibernarii si mierea sunt perfecte inainte de somn, tocmai pentru ca ofera “combustibilul” necesar ficatului, suficient pentru o buna functionare si fara a incarca stomacul cu alimente.


Comments

  1. […] (T3) din mancarurile supraprocesate, triiodotironina fiind un hormon care asigura buna functiune a metabolismului. Dar ce este cu adevarat problematic? Multe persoane se lupta cu greutatea si cu poftele de […]

  2. […] Orez alb: 2,1. Spaghete: 2,2. Pizza: 2,1. Alune: 2. Inghetata: 1,8. Paine alba: 1,8. Struguri: 1,6. Miere: 1,4. Baton de ciocolata: 1,5. Unt: […]

This is a Widget Section

This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"