Apr
23

Tae Bo – cele mai bune exercitii pentru un abdomen de invidiat

By

Tae Bo este o forma de miscare ce imbina multe stiluri, precum: dans, box, karate, aerobic, fitness si antrenamente cu greutati. Se deosebeste fata de celelalte stiluri de miscare prin faptul ca imbinandu-le, niciodata exercitiile din tae-bo nu vizeaza un singur muschi, ci o grupare de mai multi muschi ce formeaza un sistem locomotoriu.

In acest fel, dezvoltarea si modelarea corpului vor fi intotdeauna armonioase. Mai mult, desfasurandu-se pe ritmuri rapide, tonice, tae-bo devine o placere si totodata un pericol pentru… calorii.

Creste oxigenarea si este indicat fumatorilor (poate fi folosit in terapia de renuntare la tabac)

  • Stimuleaza regenerarea tesuturilor
  • Creste tonusul sistemului imunitar
  • Mentine tineretea si este eliberator de stres.
  • Contraindicatii privitor la Tae Bo

    Fiind un sport ce implica mult consum de energie, nu este indicat personelor ce au afectiuni cardiace, astmaticilor in crize acute sau in cazul oricaror altor boli cronice care nu permit efortul fizic.

    Intotdeauna se incepe prin incalzire, aceasta fiind reprezentata de o serie de exercitii ce au in vedere usoara tonificare a intregii musculaturi corporale, cuprinde exercitii de rotire a fiecarei articulatii, de la gat pana la glezne si de asemenea cateva exercitii de sporire a mobilitatii si alergare usoara pe loc. Multi oameni afirma ca dupa antrenamentul Tae Bo se simt plini de energie si chef de viata!


    Comments are closed.

    This is a Widget Section

    This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"