Archive for April, 2012

Apr
27

Spinning: pentru un antrenament complet

Posted by: | Comments Comments Off on Spinning: pentru un antrenament complet

Exercitiile de cycling sau spinning reprezinta seria de exercitii pe bicicleta statica (medicinala) pe diferite ritmuri de muzica! La inceput poate sa para dificil sa tinem pasul pe parcurs, antrenamentele, grupul si muzica ne transforma in fani ai acestui tip de exercitii. Practic, dupa fiecare ora de spinning vom simti fiecare muschi pe care l-am lucrat, mai exact abdomen, coapse, dar si gambe. In fapt, un antrenament complet ne asigura un organism sanatos si energia de care avem nevoie zilnic.spinning

Spinning-ul este unul dintre cele mai complete si solicitante sporturi de sala. Simti intr-adevar ca faci miscare! Acesta se poate practica intr-o sala de fitness in care se gasesc aliniate 20-30 de biciclete stationare, fiind nevoie de un instructor de specialitate. Acest

buy generic viagra online

tip de antrenament combina tehnica pedalatului cu cea a concentrarii pe ritmuri de muzica.
Cycling-ul a evolutionat in timp, ajungand sa se desfasoare pe grupe musculare cu exercitii de coordonare combinate. Acest sport “antreneaza” inima, dar este foarte important sa iti gasesti propriul ritm. O sedinta de antrenament nu depaseste o ora, dar acest interval de timp este mai mult decat suficient pentru a simti ca a fost in acelasi masura solicitant, dar si complet antrenamentul in discutie.

Comments Comments Off on Spinning: pentru un antrenament complet
Apr
23

Tae Bo – cele mai bune exercitii pentru un abdomen de invidiat

Posted by: | Comments Comments Off on Tae Bo – cele mai bune exercitii pentru un abdomen de invidiat

Tae Bo este o forma de miscare ce imbina multe stiluri, precum: dans, box, karate, aerobic, fitness si antrenamente cu greutati. Se deosebeste fata de celelalte stiluri de miscare prin faptul ca imbinandu-le, niciodata exercitiile din tae-bo nu vizeaza un singur muschi, ci o grupare de mai multi muschi ce formeaza un sistem locomotoriu.

In acest fel, dezvoltarea si modelarea corpului vor fi intotdeauna armonioase. Mai mult, desfasurandu-se pe ritmuri rapide, tonice, tae-bo devine o placere si totodata un pericol pentru… calorii.

Creste oxigenarea si este indicat fumatorilor (poate fi folosit in terapia de renuntare la tabac)

  • Stimuleaza regenerarea tesuturilor
  • Creste tonusul sistemului imunitar
  • Mentine tineretea si este eliberator de stres.
  • Contraindicatii privitor la Tae Bo

    Fiind un sport ce implica mult consum de energie, nu este indicat personelor ce au afectiuni cardiace, astmaticilor in crize acute sau in cazul oricaror altor boli cronice care nu permit efortul fizic.

    Comments Comments Off on Tae Bo – cele mai bune exercitii pentru un abdomen de invidiat
    Apr
    12

    Mancare de Paste: Pastreaza-ti sanatatea de Paste

    Posted by: | Comments Comments Off on Mancare de Paste: Pastreaza-ti sanatatea de Paste

    A pregati mancare speciale cu ocazia sarbatorilor pascale face reprezinta un mod de respectare a traditiilor, insa cum impacam un stil de viata sanatos cu excesele culinare din timpul Pastelui?
    Faptul ca excesele alimentare nu sunt deloc sanatoase ar trebui sa ne ghideze si in felurile de mancare de Paste alese.
    Iata cateva trucuri pentru a ne mentine in forma si a consuma, in acelasi timp, mancare de Paste gustoasa:mancare de paste

    Sa consumam cat mai multe legume.
    Meniul clasic consta in friptura, drob, cozonaci si alte bunatati foarte consistente. Dar, salatele merg de minune cu friptura, in locul unei garnituri de cartofi. De asemenea, la desert putem alege sa preparam o salata de fructe sanatoasa si gustoasa.

    Sa ne relaxeazam atat

    How To Date Multiple Women

    corpul, cat si mintea
    Sa ne bucuram din plin de mini-vacanta. Problemele digestive si cardiace se pot instala foarte usor atunci cand combini o masa imbelsugata cu un nivel ridicat de stres. Sa nu ne stresam la gandul locului de munca, al preparatelor, invitatilor sau vaselor care raman de spalat.

    Sa mancam bine, dar cu masura
    Organismul nu trebuie sa se simta presat sa digere o cantitate prea mare de mancare. Ideea este sa manancam moderat, cate putin din fiecare preparat, astfel incat sa ne saturam fara a suferi consecintele nedorite ale unor excese culinare.

    Comments Comments Off on Mancare de Paste: Pastreaza-ti sanatatea de Paste
    Apr
    10

    O detoxifiere naturala a organismului cu verdeturile de primavara

    Posted by: | Comments Comments Off on O detoxifiere naturala a organismului cu verdeturile de primavara

    Verdeturi de primavara pentru detoxifiere naturala a organismului

     Verdeturile de primavara sunt ideale pentru o detoxifiere naturala a organismului. Chiar merita sa renuntam, in aceasta perioada de inceput de primavara, la a ne mai plimba carutul printre rafturile imense ale supermarket-ului pentru a face o plimbare prin piata.
    Multe verdeturi de primavara te asteapta in piata. De la salate, la ceapa verde, spanac, urzici, leurda, stevie, pana la usturoi, frunze de papadie, marar si patrunjel. Toate acestea raspandesc un miros placut, vestind ca a venit primavara cu aroma lor placuta de verde crud si pamant reavan.
    E pacat sa nu profitam si sa nu facem o cura de detoxifiere naturala. Iata cum ne ajuta cateva dintre verterurile enumerate mai sus:detoxifiere naturala
    Urzicile, bogate in vitamine – A, C, B2 si K si saruri, precum calciul, magneziul si fierul, regleaza fluiditatea sangelui, calmeaza durer

    custom essay writing service

    ile provocate de reumatism, combat alergiile, vindeca anemia. Pot fi consumamate sub forma de ceai, tinctura, suc, sau in mancaruri.
    Salata verde are in compozitia sa aminoacizi si mucilagii care au un rol deosebit de important in normalizarea digestiei si a tranzitului intestinal, de aceea se si recomanda persoanelor care sufera de constipatie.
    Spanacul, renumit pentru fierul din compozitia sa, mai contine potasiu, acid folic, calciu, vitaminele C, E si K si fibre alimentare. Spanacul reechilibreaza si fortifica organismul, stimuleaza activitatea inimii, previne infectia gingiilor.
    Ceapa verde contine vitamina C, potasiu, si alicina si cuercitina, doi antioxidanti puternici cu care combat stresul oxidativ.
    Leurda actioneaza ca un adevarat “detergent intern”, avand capacitatea de curatire a sangelui, ficatului, stomacului si intestinelor, mult mai activa decat usturoiul.

    Detoxifiere naturala pentru sanantatea noastra!

    Stimularea organismului pentru detoxifiere naturala este solutia de urmat in fiecare primavara pentru a ne asigura sanatatea organismului.

    zp8497586rq
    Categories : Uncategorized
    Comments Comments Off on O detoxifiere naturala a organismului cu verdeturile de primavara
    Apr
    02

    Top 10 cele mai sanatoase fructe

    Posted by: | Comments (1)

    Consumul de fructe reprezinta o parte importanta a unei diete sanatoase, si asta deoarece contin multe vitamine si minerale necesare dezvoltarii armonioase a corpului si mentinerii sanatatii. Tocmai de aceea, am facut un top 10 al celor mai sanatoase fructe indicate spre consum.

    Murele – o sursa bogata de antioxidanti si fibre de cea mai buna calitate.
    Bananele – una dintre cele mai bogate surse de potasiu, vitamina B6 si acid folic.
    Avocado
    – cu o cantitate foarte mare de vitamina E si mult acid folic, avocado este unul dintre fructele care nu ar trebui sa lipseasca din dieta nimanui.
    Merele – sunt fructele care te pot ajuta sa previi cancerul, lupta impotriva diabetului si tin astmul sub control.
    Ciresele – sunt unele dintre cele mai bogate fructe in antioxidanti, fiind si o sursa bogata de vitamina C, B1, B2 si calciu.
    Strugurii – sunt

    Vinaudit – Vehicle History Reports – Carfax Alternative

    o sursa bogata de magneziu; contin si resveratrol, un antioxidant care lupta cu bolile de inima, reduce presiunea arteriala si previne formarea de celule canceroase.
    Grapefruitul – o sursa bogata de vitamina A si contine o serie specifica de antioxidanti care lupta impotriva cancerului, scad nivelul colesterolului si te ajuta foarte mult in procesul de slabire.
    Kiwi – are un continut mare de vitamina E, magneziu si potasiu si doar 40 de calorii pe 100gr., putand ajuta chiar si la preventia osteoporozei.
    Portocala – este o sursa bogata de acid folic si ajuta la mentinerea unui nivel optim al colesterolului, protejand sistemul digestiv , dar si inima.
    Ananasul – datorita enzimelor sale specifice ajuta mult digestia, fiind cunoscut si pentru efectele sale benefice in lupta impotriva cancerului si accelerand chiar si procesul de vindecare al ranilor. El mai contine si magneziu, calciu, fier si bromelina, o enzima cunoscuta pentru faptul ca ajuta la scaderea in greutate.
    Sanatatea noastra este importanta, de aceea alegerea unui mix de fructe benefic pentru necesitatile organismului este un imperativ.

    This is a Widget Section

    This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"