Feb
24

Miscare, odihna si alimentatie echilibrata sau cum ne pregatim de venirea primaverii

By

Pentru ca e Dragobetele, azi „Iubim romaneste”, dar incepem sa ne gandim si la faptul ca primavara se apropie cu pasi grabiti si ca este. Chiar daca n-am scapat inca de iarna si sa facem miscare nu este o prioritate pentru noi, poate ca este momentul sa ne gandim ce trebuie sa facem pentru a avea o silueta de invidiat in aceasta primavara.

Primii 5 pasi de urmat pentru a ne pregati de primavara:miscare

1.      Gata cu sedentarismul! Cea mai buna solutie pentru a te inviora este un program ce miscare, fie ca mergi pe jos de acasa pana in statia de autobuz, fie ca faci plimbari de 15-30 de minute in parc. Daca ai mai mult timp liber, profita ca unele patinoare sunt inca deschise si mergi sa patinezi.

2.     

diflucan online

Incepi sa consumi din ce in ce mai multe legume si fructe. Pe langa miscare, este indicata inlocuirea fripturii sau mancarurilor grele cu salate în care sa adaugi cateva bucatele de piept de pui fript sau peste. Intre mese, consumul de fructe precum mere, portocale ori ananas este benefic.

3.      Incearca sa dormi cel putin opt ore pe noapte. Odihna joaca un rol important in intarirea sistemului imunitar. Incearca sa fii in pat cel tarziu la ora 23.30.

4.      Nu mai neglija hidratarea! Desi in perioada rece senzatia de sete nu este perceputa acut, totusi nu trebuie sa uitam sa ne hidratam corespunzator.

5.      Consuma mai putin zahar. Bea ceaiuri si infuzii din plante cu putere antioxidanta si, in loc de zahar, foloseste indulcitori.


Comments are closed.

This is a Widget Section

This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"