Archive for February, 2012

Feb
24

Miscare, odihna si alimentatie echilibrata sau cum ne pregatim de venirea primaverii

Posted by: | Comments Comments Off on Miscare, odihna si alimentatie echilibrata sau cum ne pregatim de venirea primaverii

Pentru ca e Dragobetele, azi „Iubim romaneste”, dar incepem sa ne gandim si la faptul ca primavara se apropie cu pasi grabiti si ca este. Chiar daca n-am scapat inca de iarna si sa facem miscare nu este o prioritate pentru noi, poate ca este momentul sa ne gandim ce trebuie sa facem pentru a avea o silueta de invidiat in aceasta primavara.

Primii 5 pasi de urmat pentru a ne pregati de primavara:miscare

1.      Gata cu sedentarismul! Cea mai buna solutie pentru a te inviora este un program ce miscare, fie ca mergi pe jos de acasa pana in statia de autobuz, fie ca faci plimbari de 15-30 de minute in parc. Daca ai mai mult timp liber, profita ca unele patinoare sunt inca deschise si mergi sa patinezi.

2.     

Incepi sa consumi din ce in ce mai multe legume si fructe. Pe langa miscare, este indicata inlocuirea fripturii sau mancarurilor grele cu salate în care sa adaugi cateva bucatele de piept de pui fript sau peste. Intre mese, consumul de fructe precum mere, portocale ori ananas este benefic.

3.      Incearca sa dormi cel putin opt ore pe noapte. Odihna joaca un rol important in intarirea sistemului imunitar. Incearca sa fii in pat cel tarziu la ora 23.30.

4.      Nu mai neglija hidratarea! Desi in perioada rece senzatia de sete nu este perceputa acut, totusi nu trebuie sa uitam sa ne hidratam corespunzator.

5.      Consuma mai putin zahar. Bea ceaiuri si infuzii din plante cu putere antioxidanta si, in loc de zahar, foloseste indulcitori.

Pont: Miscarea, odihna si o alimentatie echilibrat sunt mixul ideal pentru un organism sanatos.

Comments Comments Off on Miscare, odihna si alimentatie echilibrata sau cum ne pregatim de venirea primaverii
Feb
15

Exercitii fizice acasa in anotimpul rece

Posted by: | Comments (1)

A face jogging iarna poate parea pentru multi dintre noi un act de curaj, astfel ca multi opteaza pentru exercitii fizice acasa. Iernile devin crude, mai ales cand te priveaza de jogging dimineata sau un joc de tenis, baschet sau volei seara in parc. Mai mult, chiar si antrenamentele in sala pot deveni deprimante. Problema intervine cand realizam ca nu avem echipamentul necesar, iar desfasurarea de programe de exercitii fizice acasa poate fi compromisa.

Ce putem face daca nu avem echipamentul necesar pentru a face exercitii fizice acas

a? Improvizam. Transformam cu usurinta dormitorul sau orice alta camera, intr-o zona de antrenament temporara.

Nu avem o banda de alergat acasa? Solutia este transportarea unei sticla de un litru de apa (plina, nu goala) cu noi, cat ne plimbam prin casa.

Nu avem gantere? Vom ridica carti grele in locul acestora. In plus, sarind coarda putem obtine maximul de activitate aeroba în timp minim. Exercitiile de forta pe care le faci cu aceste gadget-uri facute in casa te pot ajuta sa construiesti, forma si tonusul muschiilor.

Insa exercitiile fizice acasa trebuie sa fie diversificate, de la urcat-ul scariilor, pentru a tonifia musculatura picioarelor, la exercitii de forta si tonifiere.

Si pentru a intrerupe monotonia si plictiseala, convinge-i pe membrii familiei sa ti se alature. Astfel, programul de exercitii fizice acasa va deveni o oportunitate de distractie si de petrecut timpul cu familia.

Categories : exercitii fizice, sport
Comments (1)
Feb
10

Patinajul: un sport frumos de iarna

Posted by: | Comments Comments Off on Patinajul: un sport frumos de iarna

Patinajul a aparut, initial ca o necesitate pentru persoanee din tarile nord-europene unde, era folosit pentru deplasarea dintr-un loc intr-altul, cu alte cuvinte, departe de a fi pentru recreere sau ca sport.

Fiind in sine un exercitiu de fitness la fel ca mersul, alergatul si inotul, patinajul ofera efecte pozitive atat asupra corpului, cat si asupra mintii, ajutandu-te sa scapi de stres.
Fata de alergat, patinajul este un exercitiu cu impact redus, daca nu faci salturi in timp ce patinezi.

Practicat cu regularitate, el contribuie la intarirea muschilor inimii, oferind o protectie semnificativa impotriva bolilor coronariene si a atacurilor de cord. Pe langa aceste benef

icii ajuta, in egala masura, la scaderea in greutate. Intr-o ora de patinaj poti arde intre 250 si 810 calorii.

De ce? Pentru ca in momentul in care patinezi, muschii picioarelor sunt solicitati la maximum, dar si alti muschi ai corpului lucreaza concomitent cu muschii picioarelor (cum ar fi muschii spatelui si cei abdominali). Cu alte cuvinte, acesta contribuie la mentinerea sanatatii tale datorita efectelor benefice pe care le are asupra organismului.

Asadar, sa profitam de vreme, patinajul este util atat pentru sanantatea, cat si pentru relaxarea noastra! Bactroban

Comments Comments Off on Patinajul: un sport frumos de iarna
Feb
03

Zumba fitness: distractiv si interactiv

Posted by: | Comments Comments Off on Zumba fitness: distractiv si interactiv

Zumba fitness este solutia ideala pentru acele personae care doresc sa slabeasca, nefiind nevoite sa faca exercitii fizice istovitoare.

Asadar, si tu vrei sa slabesti, dar fara effort foarte mare? Daca te intrebai daca exista o solutie pentru dilemma ta, acum ai raspunsul. Zumba fitness este o modalitate interactive si distractive de a scapa de kilogramele in plus, dar si de a te relaxa.zumba fitness

Inca nu stii exact in ce consta Zumba fitness? Zumba este un tip de fitness aparut relativ recent, la sfarsitul anilor '90, dar care a capatat amploare abia in ultimii ani. Initial a aparut in Columbia, fiind numit si aerobic pe muzica latino. Din Columbia, Zumba a cunoscut rapid succesul international.

Acesta combina miscarile tipice dansurilor lati

no, precum salsa, samba, merengue cu exercitiile tipice de fitness si aerobic, toate acompaniate de muzica latino. Astfel ca, antrenamentele ti se vor parea mai mult distractive decat epuizante si rutiniere.

Zumba nu necesita sa fii expert in dansuri latino pentru a participa la antrenamente. Miscarile efectuate sunt simple si usor de urmarit chiar si de cei “antitalent” in ceea ce priveste dansul.

Zumba fitness este la fel de eficient ca un program aerobic obisnuit. Pentru ca include o serie larga de miscari simple dar extrem de eficiente, Zumba lucreaza foarte multe grupe musculare, fiind ideala pentru tonifierea si sculptarea corpului. Pe de alta parte, pentru ca este o activitate cardio, ajuta la arderea rapida a grasimilor. Intr-o ora de Zumba fitness poti arde pana la 1000 de calorii.

Comments Comments Off on Zumba fitness: distractiv si interactiv

This is a Widget Section

This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"