Jan
18

Exercitiile de fitness: nerutiniere , dar relaxante

By

Exercitiile de fitness este indicat sa ne scoata din rutina zilnica. Pentru a mari performantele la sala de fitness, trebuie sa schimbi rutina exercitiilor banale. In acest fel vei arde mult mai repede grasimile, iti vei imbunatati tonusul muscular si vei avea un fizic de invidiat.

Iata 3 trucuri de urmat pentru ca exercitiile de fitness sa aduca rezultate serioase:exercitii de fitness
1. Antrenament intensiv. Expertii in exercitii de fitness si aerobic sunt de parere ca prima greseala pe care o fac femeile la sala de sport este sa evite antrenamentele intensive. Antrenamentul cu exercitii de fitness de intensitate mare reprezinta cea mai buna cale pentru imbunatatirea tonusului fizic si muscular.
2. Ridicare intensa de greutati. Folosirea de haltere mai grele in exercitiile de fitness, in sesiuni intense de cate 10 – 20 de

Zero Limits Live From Maui Dvds

minute, vei arde grasimile mult mai rapid. Ridicarea de haltere mai grele ajuta si la intarirea muschilor si la marirea rezistentei. Pentru a atinge aceste performante, este indicat sa incepi treptat prin folosirea de haltere mai grele. Pentru inceput, antrenamentele trebuie realizate cu haltere usoare, de 4- 5 kilograme.
3. Exercitii pentru trunchi. A neglija exercitiile de fitness pentru trunchi este o alta mare greseala pe care o facem in sala de sport. Exercitiile mai grele, destinate trunchiului, este indicat sa fie facute in prima parte a antrenamentului, atunci cand esti fizic si psihic mult mai odihnita.


Comments

  1. […] in sine un exercitiu de fitness la fel ca mersul, alergatul si inotul, patinajul ofera efecte pozitive atat asupra corpului, cat si […]

This is a Widget Section

This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"