Archive for January, 2012

Kangoo Jumps este o forma interactiva si relaxanta de aerobic. Ghetele Kangoo Jumps au fost prezentate pentru prima oara la Paris, in 1994.

Initial, ghetele erau prevazute cu arcuri eliptice si benzi de intindere, erau folosite doar in scop medical, pentru gimnastica recuperatorie. Cu timpul, beneficiile Kangoo Jumps au fost vazute si in ceea ce inseamna antrenamentul saptamanal, devenind un trend adoptat de cat mai multi iubitori ai sportului sau cei preocupati cu mentinerea siluetei.

Dintre cele 4 game de ghete, XR3 este singura utilizata in salile de fitness.

intr-un timp mai scurt – se pare ca, in aproximativ 15 minute de miscare moderata, se ard, in medie, intre 100 si 150 de calorii.

  • Miscarea nu iti mai este contraindicata, in cazul in care ai suferit accidentari.
  • Imbunatatirea tonusul muscular.
  • Cresterea rezistentei intregului corp.
  • Imbunatatirea sistemului osos si cardiovascular.
  • Inlaturarea celulitei
  •  Conferirea unei stari de buna dispozitie.
  • Solicitarea tuturor grupelor de muschi, cu accent pe muschii abdomenului si fesierii.
  • Cresterea consumului de oxigen inspirat, fapt benefic pentru persoanele cu probleme respiratorii.
  • Kangoo Jumps: un tip de antrenament familiar si in Romania

    Astfel, contrar aparentelor, stabilitatea ghetelor Kangoo Jumps este foarte mare, asa ca nu trebuie sa existe temeri in ceea ce priveste siguranta si flexibilitatea conferita de aceste ghete.

    Exercitiile de fitness este indicat sa ne scoata din rutina zilnica. Pentru a mari performantele la sala de fitness, trebuie sa schimbi rutina exercitiilor banale. In acest fel vei arde mult mai repede grasimile, iti vei imbunatati tonusul muscular si vei avea un fizic de invidiat.

    Iata 3 trucuri de urmat pentru ca exercitiile de fitness sa aduca rezultate serioase:exercitii de fitness
    1. Antrenament intensiv. Expertii in exercitii de fitness si aerobic sunt de parere ca prima greseala pe care o fac femeile la sala de sport este sa evite antrenamentele intensive. Antrenamentul cu exercitii de fitness de intensitate mare reprezinta cea mai buna cale pentru imbunatatirea tonusului fizic si muscular.
    2. Ridicare intensa de greutati. Folosirea de haltere mai grele in exercitiile de fitness, in sesiuni intense de cate 10 – 20 de

    minute, vei arde grasimile mult mai rapid. Ridicarea de haltere mai grele ajuta si la intarirea muschilor si la marirea rezistentei. Pentru a atinge aceste performante, este indicat sa incepi treptat prin folosirea de haltere mai grele. Pentru inceput, antrenamentele trebuie realizate cu haltere usoare, de 4- 5 kilograme.
    3. Exercitii pentru trunchi. A neglija exercitiile de fitness pentru trunchi este o alta mare greseala pe care o facem in sala de sport. Exercitiile mai grele, destinate trunchiului, este indicat sa fie facute in prima parte a antrenamentului, atunci cand esti fizic si psihic mult mai odihnita.

    Antrenamente intensive din sala de fitness trebuie realizate, in mod obligatoriu tinand cont de semnalele pe care le da organismul propriu. Persoanele care ard grasimile mai repede se pot axa mai mult pe sesiuni intense de exercitii. Cele care au un ritm mai scazut de ardere a grasimilor trebuie sa se concentreze mai mult pe ridicarea de greutati. Astfel,  este important ca exercitiile de fitness sa fie pliate pe necesitatile organismului.

    Jan
    10

    Ceaiul in loc de cafea: sursa zilnica de antioxidanti

    Posted by: | Comments Comments Off on Ceaiul in loc de cafea: sursa zilnica de antioxidanti

    Ceaiul in loc de cafea este o alegere sanataoasa, furnizandu-ne energia necesara in fiecare zi. Mai mult, consumand ceaiul in loc de cafea vom accesa o sursa sigura de antioxidanti. Atat ceaiul verde, cat si cel negru pot inlocui cafeaua.
    Ceaiul verde previne si trateaza reumatismul, reduce riscul de a face un atac cerebral, dar si pe cel de a avea probleme cu oasele. Cel negru, in schimb, favorizeaza eliminarea toxinelor. Dar, cum niciun exces nu este sanatos, ceaiul in loc de cafea baut pentru perioade lungi de timp poate avea efecte adverse. Recomandarea expertilor in medicina nutritionista este alternarea tipurilor de ceai baute.

    Ceaiul verde are, indiscutabil, efecte benefice datorita calitatilor sale terapeutice. Antioxidantii

    continuti de acest ceai contribuie atat la cresterea imunitatii, cat si la incetinirea imbatranirii. Reduce riscul aparitiei unor afectiuni cardiovasculare si este un energizant natural, inlocuind cu succes cafeaua.
    Ceaiul negru este un stimulent extraordinar pentru organism, iar ceaiul in loc de cafea, este categoric mult mai putin nociv decat cafeaua. E diuretic, antioxidant si favorizeaza eliminarea toxinelor.

    A consuma ceaiul in loc de cafea zilnic, presupune, pentru a fi o sursa de sanatate a nu se prepara ceaiuri foarte concentrare din aceste plante, fiind suficienta o lingurita de planta la o cana. Totodata, excesul nu este bun pentru organism, chiar si pentrul ceaiul in loc de cafea,  asa ca doua-trei cani pe zi sunt suficiente.

    Comments Comments Off on Ceaiul in loc de cafea: sursa zilnica de antioxidanti
    Jan
    06

    Combaterea efectelor festinurilor: prioritara dupa sarbatorile de iarna

    Posted by: | Comments Comments Off on Combaterea efectelor festinurilor: prioritara dupa sarbatorile de iarna

    Combaterea efectelor festinurilor este mai mult decat necesara dupa finalizarea ciclului sarbatorilor de iarna. Iarna facem cele mai multe excese calorice. Bucuria sarmalelor, raciturilor si a cozonacului pe care e musai sa le gustam le determina sa ne gandim la metode pentru combaterea efectelor festinurilor in familie.
    In perioada sarbatorilor de iarna, abandonam, nu de putine ori, lupta cu grasimile si glucidele nesanatoase. Care ar fi insa trucurile pentru combaterea efectelor festinurilor la sfarsitul desfatarilor culinare?

    1. Supe si ciorbite din belsug
    Din categoria “recomandari sanatoase” fac parte supele si ciorbele de tot felul pe care nutritionistii ni le recomanda cu caldura in acest sezon. Ciorbele si supele pot fi consumate zilnic, pentru ca nu ingrasa si ofera senzatia de satietate. Se pot prepara supe sau ciorbe cu carne de curcan (mai saraca in calorii), precum si de vita (are mai putine grasimi) sau peste.
    Legumele, in schimb, pot fi din toate categoriile: morcovi, telina, andive, rosii, praz, conopida, mazare, gulii, spanac, varza, ciuperci, ceapa, dovlecel etc. Pentru a da un gust special, se pot folosi uleiul de masline sau cel de susan.

    2. Ceaiurile calde te ajuta sa absorbi mai putine grasimi
    Daca la sfarsitul mesei  vrem sa scapam de gustul de usturoi, ceapa sau pur si simplu de mancare gatita, insa grija pentru silueta nu ne permite un desert, un ceai fierbinte si aromat este alegerea ideala. Ceaiul verde este deja vedeta mentinerii greutatii, alaturi de ceaiul de Java, de lemn dulce sau de alge brune, Fucus Veziculosis.

    Iarna riscurile castigarii in greutate sunt mult mai accentuate, avand in vedere ca facem mai putina miscare si mergem mai rar la fitness sau aerobic. Intr-adevar, iarna purtam haine largi, dar aceasta nu ne impiedica sa fim atente la silueta, asa ca este prioritara combaterea efectelor festinurilor dupa finalizarea sarbatorilor de iarna.

    Comments Comments Off on Combaterea efectelor festinurilor: prioritara dupa sarbatorile de iarna

    This is a Widget Section

    This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"