Nov
13

Dieta pentru sezoanele reci

By

O dieta pentru sezoanele reci pare dificil de urmat la prima vedere. Frigul ne face sa simtim nevoia,  mai degraba de o ciocolata decat de un ceai, atunci inceperea unei diete pentru sezoanele reci este mai mult decat indicata!

Consumul de produse simple si usor de pregatit este cheia pentru o silueta de invidiat in dieta pentru sezoanele reci.
De ce mi s-ar potrivi dieta pentru sezoanele reci? Dieta pentru sezoanele reci este indicata pentru acelea dintre noi care isi doresc nu numai sa slabeasca, dar se si preocupa de un stil de viata sanatos. Mai ales, avand in vedere contextul in care temperaturile fiind mai scazute, nevoile calorice sunt mai mari.

Recomandare: Urmati o dieta in 4 mese pe zi, mereu diversificate, spre a evita consumarea acelarasi mancaruri de la o zi la alta.

Ce putem consuma? Orice fructe si legume de sezon! Acestea sunt puternic  bogate in vitamina C, ajutand la dinamizarea organismului si protejandu-l de agresiunile virusurilor si frigului. Campionii in ceea ce priveste continutul de vitamina C sunt: citricele, kiwi, fructele exotice, varza, broccoli, spanacul.
Totodata, sunt recomandate alimentele bogate in fier, care ajuta in lupta impotriva oboselii.  Fierul este cu atat mai bine fixat, cu cat el este asociat, la aceeași masa, cu un aliment bogat in vitamina C.
Astfel, o portie de carne sau de peste o data pe zi, acompaniata de una dintre fructele sau legumele de mai sus reprezinta alegeri sanatoase pentru tonusul general al organismului.

Recomandare: Punandu-ne imaginația la contribuție, putem prepara din alimentele mentionate mese originale care sa ne stimuleze apetitul.


Comments are closed.

This is a Widget Section

This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"