Archive for November, 2011

Nov
27

Intarirea imunitatii: 5 alimente necesare

Posted by: | Comments Comments Off on Intarirea imunitatii: 5 alimente necesare

Intarirea imunitatii este mai mult decat necesara, mai ales atunci cand frigul se instaleaza si raceala este din ce in ce mai aproape de noi. Vigilenta si puterea de lupta a organismului necesita aprovizionarea permanenta cu nutrienti.intarirea imunitatii
1. Carnea de vita -bogata in zinc. Zincul este necesar pentru dezvoltarea celulelor albe din sange – sistemul de celule care recunoaste si distruge invazia bacteriilor, virusurilor si a altor personaje negative din organism. Pentru intarirea imunitatii, alte alimente precum: cereale fortifiante, carne de porc, pasare de curte, iaurt sunt bogate in zinc.
2. Cartofii – asigura sanatatea pielii. Pielea este un organ crucial in intarirea imunitatii, fiind in prim flanc in lupta cu bacteriile, virusurile etc. Pentru a ramane sanatoasa si puternica pielea are nevoie de vitamina A, fiind indicata consumarea de alimente care contin beta-caroten, pe care organismul il transforma in vitamina A. Alte alimente bogate in beta-caroten sunt: morcovii, dovleacul sau pepenele.

3. Ciuperciile – cresc numarul celulelor albe din sange, facandu-le mult mai agresive. Ciupercile sunt o sursa sigura pentru intarirea imunitatii si sunt usor atat de gasit, cat si de preparat.
4. Ceai – curata zonele infectate. Antioxidantii pot curata la umed radicalii liberi, inainte ca acestia sa afecteze grav organismul. Fructele si legumele sunt incarcate cu antioxidanti, insa ceaiul negru si cel verde au un continut mai mare in antioxidanti decat orice fruct sau leguma.
5. Kefirul – Intarirea imunitatii este asigurata si consumand iaurt sau un lapte fermenentat, delicios, denumit kefir.

Comments Comments Off on Intarirea imunitatii: 5 alimente necesare
Nov
20

Dieta femeilor ocupate: 5 sfaturi de slabit

Posted by: | Comments Comments Off on Dieta femeilor ocupate: 5 sfaturi de slabit

Dieta femeilor ocupate este menita sa ofere o solutie tuturor femeilor care au un program aglomerat, petrecand in jur de 8 ore la birou. Nu este nevoie sa renuntam la dorinta de ne mentine silueta sau de a slabi. Dieta femeilor ocupate este ideala pentru a te scapa de lipsa de timp si bataia de cap specifica unei diete obisnuite.

1. Pastreaza la locul de munca o punga de cereale integrale!
Dieta femeilor ocupate nu te scapa de respectarea micului dejun care te ajuta sa rezisti tentatiilor culinare pe parcursul zilei. Daca timpul este o problema, o punga de cereale integrale nu trebuie sa lipseasca de la locul de munca.
2. Pune in poseta o punga cu nuci si seminte crude
Toate nucile si semintele consummate in stare cruda (nuca, migdale, nuci braziliene, nuci caju, alune, fistic, seminte de floarea soarelui, seminte de dovleac) sunt o gustare perfecta; acestea tin de foame si te energizeaza.
3. Evita salatele cu dressing gata preparat sau din comert!
In dieta femeilor ocupate, pentru pranz sunt recomandate salatele de cruditati, doar cu ulei de masline, zeama de lamiae, sare si piper, evitand dressing-urile grase.
4. Ai pofta de o supa calda?
Majoritatea supelor-crema sunt preparate cu smantana, unt si faina alba, ingrediente nu tocmai hipocalorice. O ciorba simpla de legume sau de vita este alegerea ideala in dieta femeilor ocupate.
5. Ai adesea pofta de dulce dupa pranz?
O punga cu fructe deshidratate (curmale, caise, prune, merişoare, stafide, smochine, ghimbir) este alegerea a ceva “dulce” dupa masa.

Comments Comments Off on Dieta femeilor ocupate: 5 sfaturi de slabit
Nov
13

Dieta pentru sezoanele reci

Posted by: | Comments Comments Off on Dieta pentru sezoanele reci

O dieta pentru sezoanele reci pare dificil de urmat la prima vedere. Frigul ne face sa simtim nevoia,  mai degraba de o ciocolata decat de un ceai, atunci inceperea unei diete pentru sezoanele reci este mai mult decat indicata!

Consumul de produse simple si usor de pregatit este cheia pentru o silueta de invidiat in dieta pentru sezoanele reci.
De ce mi s-ar potrivi dieta pentru sezoanele reci? Dieta pentru sezoanele reci este indicata pentru acelea dintre noi care isi doresc nu numai sa slabeasca, dar se si preocupa de un stil de viata sanatos. Mai ales, avand in vedere contextul in care temperaturile fiind mai scazute, nevoile calorice sunt mai mari.

Recomandare: Urmati o dieta in 4 mese pe zi, mereu diversificate, spre a evita consumarea acelarasi mancaruri de la o zi la alta.

Ce putem consuma? Orice fructe si legume de sezon! Acestea sunt puternic  bogate in vitamina C, ajutand la dinamizarea organismului si protejandu-l de agresiunile virusurilor si frigului. Campionii in ceea ce priveste continutul de vitamina C sunt: citricele, kiwi, fructele exotice, varza, broccoli, spanacul.
Totodata, sunt recomandate alimentele bogate in fier, care ajuta in lupta impotriva oboselii.  Fierul este cu atat mai bine fixat, cu cat el este asociat, la aceeași masa, cu un aliment bogat in vitamina C.
Astfel, o portie de carne sau de peste o data pe zi, acompaniata de una dintre fructele sau legumele de mai sus reprezinta alegeri sanatoase pentru tonusul general al organismului.

Recomandare: Punandu-ne imaginația la contribuție, putem prepara din alimentele mentionate mese originale care sa ne stimuleze apetitul.

Comments Comments Off on Dieta pentru sezoanele reci
Nov
06

O dieta sanatoasa protejeaza impotriva aparitiei bolilor

Posted by: | Comments Comments Off on O dieta sanatoasa protejeaza impotriva aparitiei bolilor

Dieta sanatoasa

O dieta sanatoasa poate reduce riscul de aparitie a unor boli. Este recomandata, in acest sens, consumarea unei diete sanatoase, bogate in fructe, legume, cereale si produse lactate degresate.

Mai mult, se recomanda atentie la numarul de calorii consumate, pentru a reduce riscul aparitiei obezitatii, limitarea consumului de alcool si eliminarea din alimentatie a produselor cu un continut crescut de sare, grasimi saturate, colesterol si zahar.

Activitatea fizica este o parte importanta a acestui regim, insotind, in permanenta dieta sanatoasa urmata. Un program de exercitii fizice cu durata de 30 pana la 90 de minute zilnic este suficient.
Specific, o dieta sanatoasa poate ajuta:

Comments Comments Off on O dieta sanatoasa protejeaza impotriva aparitiei bolilor

This is a Widget Section

This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"