Archive for October, 2011

Fitness de acasa: scoate din discutie, lipsa timpului sau a banilor ca scuza pentru lipsa sportului din vietile noastre. Totul e sa vrei!

Atunci cand vine vorba de sport, multe femei opteaza pentru o sala de fitness unde, sub indrumarea unui antrenor, se mentin in forma. Altele aleg sa isi faca programul zilnic de exercitii acasa, apeland la programe specializate. Totusi, de unde stim care este cea mai buna solutie pentru o silueta de invidiat?

1. Fitness de acasafitness de acasa

Avantaje: fitness de acasa insemna (1) economisire bani si (2) confort oferit.

Dezavantaje: (1) comoditatea este marele “dusman” pentru alegerea fitness de acasa. Avand posibilitatea sa alegem cand sa facem sport, nu respectam programul de exercitii si rezultatele fie sunt sub asteptari, fie intarzie sa apara; (2) este nevoie de minime dotari in aparatura specializata, (3) folosirea corect, in etape de lucru, a aparaturii din dotare.

2. Fitness la sala

Avantaje: Personalul autorizat al salii poate oferi informatii despre: (1) tipul de antrenament potrivit fiecarei personae; (2) dublarea exercitiilor fizice cu o dieta, prescrisa de un nutritionist; (3) ritmul si volumul de efort zilnic care trebuie depus pentru rezultate optime.

Dezavantaje: (1) pierderea flexibilitatii din perspectiva timpului (trebuie sa te supui programului stabilit de sala); (2) efortul financiar depus; (3) expunerea in fata tuturor celorlalti prezenti la sala in timpul efectuarii exercitiilor.

Ingredientele necesare pentru a opta pentru fitness de acasa sunt: vointa si determinare cat cuprinde pentru a putea respecta un program fix. Exercitii care sa lucreze talia, fesierii, abdomenul sau picioarele se pot face foarte bine si prin fitness de acasa.

Comments (3)

Dieta de toamna ar trebui adoptata rapid, mai ales ca sezonul rece s-a instalat cu rapiditate si a furat zilele frumoase in care ne puteam bucura de miscare in parc.

Dintre oligoelemente fac parte o serie de minerale precum: calciu, fier, crom, cupru, iod, magneziu, mangan, fosfor, seleniu, sodiu, zinc. Acestea se gasesc cu precadere in fructe si legume si sunt indispensabile pentru buna desfasurare a proceselor care au loc la nivel celuar. Cum toamna este un anotimp bogat in fructe si legume, o dieta de toamna care sa se bazeze in special pe consumul acestora este binevenita.

Fructele si legumele nu numai ca te ajuta la dieta, dar contin si foarte multe vitamine si minerale, extreme de benefice organismului. Pentru ca odata cu sezonul rece, racelile si gripele sunt mai aproape de noi, consumarea de fructe si legume intareste organismul, tinand departe bolile.

Alte fructe indicate spre consum sunt: strugurii, kiwi, portocale. Salatele de legume se prepara cu ulei de masline, suc de lamaie si putina sare. Perioada concediilor s-a încheiat, iar excesele alimentare din timpul verii şi-au lăsat, mai mult sau mai puţin, amprenta asupra siluetei, asa ca solutia de aplicat este dieta de toamna.

Comments (3)
Oct
12

Dieta franceza: 6 reguli de urmat

Posted by: | Comments Comments Off on Dieta franceza: 6 reguli de urmat

Dieta franceza cu de toate, dar cu masura

Dieta franceza permite din toate, cate putin, fiind o dieta ponderata, dar nerestrictiva total. Este adevarat ca frantuzoaicele nu isi refuza nimic din ceea ce le poate face placere, dar se pare ca isi cunosc foarte bine masura, fara sa faca excese.
dieta francezaRegula 1: Mananca 3 mese pe zi
Nu infometarea, ci, dimpotriva, hranirea constanta a organismului cu toti nutrientii de care are nevoie este solutia. Astfel, nivelul metabolismului tau este ridicat (esti eficienta in arderea grasimilor), nivelul zaharului de sange este constant (nu suferi de foame brusca si de pofta de dulce) si iti mentii energia pe tot parcursul zilei (nu faci excese si nu ai schimbari de stare).
Regula 2: Toate elementele esentiale, la fiecare masa: proteine, grasimi, carbohidrati
Uita de toate mono-dietele din lume (dieta proteica, dieta cu orez sau mai stiu eu ce dieta). Corespunzator dietei franceze, mesele trebuie sa fie echilibrate si sa contina toate tipurile de nutrienti, fiecare fiind esential pentru functionarea organismului: proteine, carbohidrati, grasimi!
Regula 3: Mananca in cantitati mici
Este recomandat sa incepem sa punem accentul pe calitate si nu pe cantitate in cadrul meselor zilnice. De la branzeturi la ciocolata sau sampanie, in dieta franceza nimic nu iti este interzis – atata timp cat mananci incet si in cantitati mici.
Regula 4: Fara gustari rele intre mese
E adevarat, atunci cand iti faci un obicei din a manca de trei ori pe zi nu prea mai suferi de foame sau de pofte, ceea ce este un lucru bun. Orice ai face, incearca sa uiti de “a rontai” ceva  intre mese (si mai ales produse de patiserie, covrigei, prajiturele sau suc).
Regula 5: Gateste singura, folosind produse proaspete, de sezon
A gati a revenit la moda, reprezentand o activitate pe care o poti transforma intr-un ritual. Momentul in care gatesti poate fi impartit cu toata familia. Gateste folosind alimente de calitate, proaspete si de sezon.
Regula 6: Fa miscare moderat, dar in fiecare zi
Incearca sa vezi lucrurile astfel: nu trebuie sa te omori la sala, alergand timp de 45 de minute pana nu mai poti respira, este suficient sa iti faci un obicei din a merge pe jos, a urca scarile fara lift si a te plimba cu copii in parc.

homemade body wrap to lose inches

Dieta franceza accentueaza inca o data ca infometarea nu este solutia, ci, din contra, trebuie sa ne gandim la sanatatea organismului nostru si ne construim un regim adecvat. Cuvantul cheie “ponderat”, il inlocuieste pe cel “restrictiv” in dieta franceza.

zp8497586rq
Comments Comments Off on Dieta franceza: 6 reguli de urmat
Oct
06

Fructele și legumele: veritabile medicamente

Posted by: | Comments Comments Off on Fructele și legumele: veritabile medicamente

Fructele si legumele se consuma cel putin de cateva ori pe saptamana. Nu de putine ori le consumam cu gandul doar de a pierde din kilogramele nedorite. Ulterior, putem descoperi incredibilul izvor de sanatate care s-ar putea gasi in hrana zilnica consumata. Poti afla ca alimentele nu-ti astampara doar foamea, ci sunt si veritabile medicamente.

Fructele si legumele – izvor de sanatate

Iata cateva dintre aceste aceste fructele si legumele minune pentru organism:

fructele si legumele

  1. Merele si perele – reduc nivelul colesterolului din sange; contin multe vitamine si minerale: betacaroten, vitamina C, acid folic, calciu, iod, fosfor si potasiu; fortifica sistemul imunitar; au efect antiinflamator.
  2. Bananele – sunt o sursa bogata in proteine si potasiu; au calitati energizante importante; te ajuta sa lupti impotriva insomniei si depresiei; contin antioxidanti, betacaroten,  vitamina C, vitamina B6.
  3. Sfecla – intareste sistemul imunitar si curata organismul de toxine; are nivel ridicat de antioxidanti; stimuleaza memoria si concentrarea; intareste rinichii, vezica biliara si ficatul; atenueaza problemelor menstruale, in special anemia.
  4. Broccoli – elibereaza serotonina, o substanta existenta in creier responsabila de starea de spirit, a carei lipsa determina aparitia depresiilor; mentine sanatatea pielii.
  5. Varza – indeparteaza problemele stomacale si indigestia. Sucul de varza, consumat zilnic pe o perioada mai lunga de timp, poate vindeca ulcerul stomacal; revigoreaza tenul si previne aparitia acneei, intareste sistemul imunitar.
  6. Morcovii – ajuta la buna functionare a ficatului; au un bogat continut de betacaroten; protejeaza si fortifica atat sistemul respirator, cat si pe cel digestiv ; ajuta la intarirea dintilor, oaselor si parului.
  7. Ardeii – au un continut bogat in vitamina C si betacaroten (mai ales ardeii capia); contin zinc care intareste sistemul imunitar; previn aparitia atacurilor cerebrale si a cancerului; contin magneziu, necesar pentru o buna functionare a glandei suprarenale.

Fructele si legumele pot fi veritabile medicamente!

Fructele si legumele consumate zilnic in cantitati suficiente, nu numai ca ne pot ajuta in lupta cu kilogramele in plus, dar pot intari sanatatea organismului prin oferirea rezervelor necesare de vitamine si minerale.

zp8497586rq
Comments Comments Off on Fructele și legumele: veritabile medicamente

This is a Widget Section

This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"