Archive for April, 2011

Apr
29

Si sportul se practica responsabil!

Posted by: | Comments Comments Off on Si sportul se practica responsabil!

Cred ca sunteti de acord cu mine ca sportul este sfant indiferent de tip. Acum ca vremea calda s-a instalat si nu va pleca prea curand este timpul sa punem osul la treaba! Daca anotimpul rece ne ofera scuza ca este prea frig sa alergam in parc sau sa transpiram la sala, primavara si vara ne ofera variante multiple pentru toate varstele. Insa, orice tip de sport veti alege, nu uitati sa fiti responsabili si sa optati pentru echipamentele adecvate!

Astazi am ales sa vorbim despre importanta echipamentelor si vom lua drept exemplu echipamentul de jogging. Da, stiu poate suna usor bizar, dar si pentru jogging aveti nevoie de un echipament specific si mai mult de atat, chiar de un control medical inainte de a va apuca serios. Sa nu uitam ca acest sport va solicita intregul corp, in special gambele si gleznele. Daca echipamentul nu este unul potrivit, atunci accidentarile pot fi tare neplacute.

Echipamentul de jogging este format din: pantaloni, tricou si pantofi sport. Pantalonii si tricoul nu va vor pune in mare dificultate, trebuie sa fie comode din materiale cat mai naturale si usoare pentru a nu va ingreuna miscarile. Elementul cel mai important din echipament este reprezentat de incaltari. Pantofii sport trebuie sa fie special conceputi pentru alergat, cu talpa moale, protectie pentru glezne si prevazuti cu o perna de aer care ajuta la amortizarea impactului cu solul. Astfel, evitati sa va confruntati in timp cu probleme de coloana, genunchi sau articulatii si sa evitati accidentarile. Trebuie sa fie usori si sa permita piciorului sa respire.

Alergare placuta!

Comments Comments Off on Si sportul se practica responsabil!
Apr
22

Cum sa obtii un abdomen de invidiat!

Posted by: | Comments Comments Off on Cum sa obtii un abdomen de invidiat!

Majoritatea dintre noi crede ca un abdomen foarte bine conturat se obtine prin sute de exercitii specifice, adica multe ore de transpiratie la sala. Insa, pentru a avea un abdomen cu „patratele” trebuie mai intai sa scapam de grasimea depusa pe acesta si abia apoi sa lucram muschii abdominali. Astfel, procesul incepe prin reducerea caloriilor, cresterea cantitatii de proteine acumulata zilnic, pastrarea in organism a grasimilor esentiale si cresterea cantitatilor de carbohidrati.

In primul rand, mancati putin si des,  astfel veti stabili un tranzit intestinal alert si constant, obisnuind organimsul sa arda caloriile acumulate. Daca reduceti numarul de calorii consumate zilnic, atunci grasimea de pe abdomen va scade considerabil, iar muschii devin mai proeminenti. Insa, pentru ca muschii odata formati sa-si mentina forma au nevoie de proteine, aproximativ 1-2 grame pentru fiecare kilogram pe care il cantareste organismul. Astfel o persoana care cantareste 60 de kilograme, are nevoie intre 60 si 120 de grame de proteine acumulate zilnic.

Asa cum v-am mai spus, exista si grasimi benefice organismului care nu ar trebui sa lipseasca din alimentatia zilnica ca Omega 3 sau grasimile esentiale din avocado, nuci si masline. Abia dupa ce ne-am reglat alimentatia ne putem apuca de exercitii cardio pentru stimularea circulatie sangelui in organism dar si pentru tonifierea intregii musculaturi. Exercitii urmate de cele speciale pentru muschii abdominali care trebuie repetate de 2-3 ori pe saptamana cu cate 2-3 seturi de exercitii, respectiv 8-15 repetitii per set. Succes!

Comments Comments Off on Cum sa obtii un abdomen de invidiat!

Cerealele integrale sunt cunoscute pentru continutul scazut de zaharuri, multe fribre si absenta totala a colesterolului. Astfel, confera energie si in acelasi timp regleaza tranzitul intestinal. Totodata, cerealele integrale sunt bogate in vitamine si minerale, cum ar fi fosforul si complexul de vitamina B, dar si acizi grasi esentiali.

Orezul brun, secara, porumbul si graul sunt un izvor nesecat de sanatate ajutand atat la mentinerea unui metabolism echilibrat cat si la tratarea multor afectiuni sau boli precum cele cardiace, cancerul si tuberculoza. Graul contine cele mai importante vitamine: B6 si B12 necesare pentru buna functionare a creierului, iar terapia cu grau este renumita pentru efectele benefice asupra multor afectiuni.  Porumbul este recomandat persoanelor care sufera de boli renale, fiind bogat in special in minerale: zinc, fosfor, magneziu, potasiu si calciu. Iar secara este foarte buna pentru persoanele care sufera de diabet, in timp ce orezul brun este indicat in diminuarea bolilor de natura cardiaca.

Sa nu uitam ca cerealele integrale nu trebuie sa lipseasca din alimentatia zilnica a persoanelor care se lupta cu obezitatea. Astfel, daca tineti o cura de slabire, in loc sa va infometati, cel mai bine incercati sa inlocuiti faina alba cu cea integrala si nu uitati sa consumati in fiecare zi la micul dejun un bol cu cereale integrale!

This is a Widget Section

This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"