Jan
28

Sa slabim cu seminte de in!

By

Semintele de in consumate ca atare sau in salate si in mancare, combinate cu cereale si iaurt ori administrate sub forma de capsula contin de doua ori mai multi acizi grasi esentiali Omega 3 decat pestele. De asemenea, semintele de in contin acid linoleic, lignina care previn cancerul de colon si prostata dar si fibre, vitamine si minerale.

Beneficiile acestor seminte asupra sanatatii sunt uimitoare si pe deasupra sunt recomandate in curelele de slabire deoarece stimuleaza arderea grasimilor impiedicand organismul sa retina apa. Totodata, semintele de in normalizeaza tranzitul intestinal si da o senzatie de satietate care de asemenea incetineste procesul de asimilare a grasimilor. Semintele de in sunt un aliat puternic si impotriva problemelor cardiovasculare, prin reducerea colesterolului, scaderea tensiunii si a trigliceridelor. Unul dintre cele mai importante beneficii a semintelor de in este continutul de acid linoleic care previne cancerul de colon, prostata si san.


Comments

  1. anon says:

    cereale? dai in diabet si obezitate

    pe cine minti cu piramida firmelor private?

  2. dragos says:

    @Anon: cu ajutorul cerealelor poti slabi foarte usor. Important este sa dozezi foarte bine portiile de cereale.

  3. […] fribre si absenta totala a colesterolului. Astfel, confera energie si in acelasi timp regleaza tranzitul intestinal. Totodata, cerealele integrale sunt bogate in vitamine si minerale, cum ar fi fosforul si complexul […]

  4. […] aceste pastile si aveti grija la compozitie. Cel mai indicat ar fi alegeti pastilele de slabit 100% naturale, facute din plante. Totodata, ganditi-va bine ce rezultate va doriti in urma unui tratament cu […]

This is a Widget Section

This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"