Jan
22

Tai-Chi sau cum sa-ti pastrezi sanatea si conditia fizica

By

Tai-Chi sau cea mai intalta arta martiala este considerata o modalitate foarte eficienta de a-ti imbunatati conditia fizica si starea psihica. Folosit la inceput ca exercitiu fizic si meditatie in manastirile budiste ale secolului XX din China, astazi se bucura de popularite la nivel mondial. Principalul beneficiu al acestor exercitii fizice este legat de tratarea abuzului alimentar si a obezitatii.

Cum? Tai-Chi presupune exercitii de respiratie combinate cu exercitii fizice si meditatie. Astfel, ajungi sa lucrezi cu propriile energii imbunatatindu-ti transportul oxigenului catre celulele corpului si sistemul digestiv, eliminand treptat stresul.  Pe langa acestea, Tai-Chi-ul ne ajuta sa respiram mai bine si sa ne relaxam, sa ne concentram si sa incercam sa „comunicam” cu propriul trup pentru a raspunde nevoilor sale.  De asemenea, exercitiile de Tai-Chi stimuleaza ambele emisfere cerebrale prin coordonarea mainilor si a picioarelor impreuna cu o concentrare desavarsita.

Alte beneficii ale acestei practici sunt legate de pastrarea unei pozitii corecte a coloanei vertebrale si dobandirea unui echilibru fizic perfect, intarirea tendoanelor punandu-se accent pe forta interioara si nu cea musculara deoarece tendoanele isi pastreaza elasticitatea si vigoarea pana la varste mai inaintate spre deosebire de muschi. Astfel, niciodata nu este prea tarziu sa te apuci de un astfel de sport, care e capabil sa te schimbe atat fizic cat si psihic, un adevarat stil de viata demn de adoptat!


Comments

  1. ffffff says:

    tanti din poza cu centimetrul pe burta are niste unghii neingrijite cu oja sarita….

This is a Widget Section

This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"