Archive for January, 2011

Jan
28

Sa slabim cu seminte de in!

Posted by: | Comments (4)

Semintele de in consumate ca atare sau in salate si in mancare, combinate cu cereale si iaurt ori administrate sub forma de capsula contin de doua ori mai multi acizi grasi esentiali Omega 3 decat pestele. De asemenea, semintele de in contin acid linoleic, lignina care previn cancerul de colon si prostata dar si fibre, vitamine si minerale.

Beneficiile acestor seminte asupra sanatatii sunt uimitoare si pe deasupra sunt recomandate in curelele de slabire deoarece stimuleaza arderea grasimilor impiedicand organismul sa retina apa. Totodata, semintele de in normalizeaza tranzitul intestinal si da o senzatie de satietate care de asemenea incetineste procesul de asimilare a grasimilor. Semintele de in sunt un aliat puternic si impotriva problemelor cardiovasculare, prin reducerea colesterolului, scaderea tensiunii si a trigliceridelor. Unul dintre cele mai importante beneficii a semintelor de in este continutul de acid linoleic care previne cancerul de colon, prostata si san.

Printre alte beneficii, semintele de in previn osteoporoza, acneea, regleaza tulburarile hormonale si atenueaza simptomele astmului, insa consumate cu masura! Trebuie sa fim atenti, caci daca nu se respecta doza zilnica, in functie de scopul pentru care sunt consumate, fie o problema de sanate, fie pentru a slabi, semintele de in pot deveni toxice. Prin urmare, daca intentionati sa urmati un tratament pe termen lung, cel mai bine consultati un medic pentru prescrierea unui mod de administrare potrivi. Data viitoare voi reveni cu cateva sugestii de a introduce semintele de in in alimentatiea de zi cu zi.

Comments (4)

Tai-Chi sau cea mai intalta arta martiala este considerata o modalitate foarte eficienta de a-ti imbunatati conditia fizica si starea psihica. Folosit la inceput ca exercitiu fizic si meditatie in manastirile budiste ale secolului XX din China, astazi se bucura de popularite la nivel mondial. Principalul beneficiu al acestor exercitii fizice este legat de tratarea abuzului alimentar si a obezitatii.

Cum? Tai-Chi presupune exercitii de respiratie combinate cu exercitii fizice si meditatie. Astfel, ajungi sa lucrezi cu propriile energii imbunatatindu-ti transportul oxigenului catre celulele corpului si sistemul digestiv, eliminand treptat stresul.  Pe langa acestea, Tai-Chi-ul ne ajuta sa respiram mai bine si sa ne relaxam, sa ne concentram si sa incercam sa „comunicam” cu propriul trup pentru a raspunde nevoilor sale.  De asemenea, exercitiile de Tai-Chi stimuleaza ambele emisfere cerebrale prin coordonarea mainilor si a picioarelor impreuna cu o concentrare desavarsita.

Alte beneficii ale acestei practici sunt legate de pastrarea unei pozitii corecte a coloanei vertebrale si dobandirea unui echilibru fizic perfect, intarirea tendoanelor punandu-se accent pe forta interioara si nu cea musculara deoarece tendoanele isi pastreaza elasticitatea si vigoarea pana la varste mai inaintate spre deosebire de muschi. Astfel, niciodata nu este prea tarziu sa te apuci de un astfel de sport, care e capabil sa te schimbe atat fizic cat si psihic, un adevarat stil de viata demn de adoptat!

Comments (1)

Una dintre cele mai sanatoase legume, conopida nu trebuie sa lipsesca din alimentatia noastra fie ca tinem sau nu dieta.  Este un izvor de vitamine si minerale, fara carbohidrati, are cam 15 calorii 0 grasimi saturate si 0 colesterol. In schimb este bogata in vitamina C (recunoscuta pentru accelerarea arderilor din organism), potasiu, sodiu si acid folic. Astfel, putem consuma conopida in cantitati industriale, iar in diete poate inlocui cu usurinta cartoful pentru ca nu contine amidon. De asemenea, continutul ridicat de glucide al conopidei ajuta la stapanirea senzatie de foame cu care adesea ne confruntam in timpul curelor de slabire.

Totodata, conopida poate fi un aliat de nadejde in lupta cu diferitele afectiuni  provocate de sistemul cardiovasular, astfel poate ajuta la prevenirea afectiunilor de inima sau atacuri cerebrale si imbunatateste tensiunea arteriala. De curand, cercetatorii americani si europeni au demonstrat ca aceasta leguma ajuta si la prevenirea cancerului. Dupa efectuarea unor studii s-a observat ca barbatii care consuma conopida sunt mai putin predispusi cancerului de prostata.

Pe langa toate acestea, conopida contine si sulfrofan, cel mai important compus al sau, care ajuta la producerea enzimelor necesare organismului nostru. Insa, pentru a-i pastra proprietatile, este de preferat sa o consumati in stare usor cruda, sau gatita in aburi si poate fi garnitura perfecta. Nu uitati ca orice dieta tineti, trebuie sa fie una echilibrata si sanatoasa!

Comments (0)
Jan
08

Kangoo jumps sau mersul pe luna

Posted by: | Comments (0)

Kangoo jumps este cea mai noua tehnica de aerobic care de curand a inceput sa fie practicata si la noi in tara. Daca in mod normal, arderea caloriilor incepe dupa 20 de minute de antrenament, in antrenamentele de kangoo jumps arderea incepe inca din primele minute. Astfel intr-o ora de sarit ajungi sa arzi 600 de calorii, 10 calorii pe minut.

Secretul exercitiilor de kangoo jumps consta in ghetele speciale folosite pentru a face exercitiile, acestea au fost concepute initial pentru astronautii de la NASA, mai tarziu s-a descoperit ca sunt foarte utile in exercitiile de recuperare pentru cei care au suferit traume ale coloanei vertebrale sau ale articulatiilor. Ghetele de kangoo jumps arata exact ca o pereche de role numai ca in loc de roti sunt prevazute cu arcuri eliptice si benzi de intindere de la un capat la celalalt al talpii.

Beneficiile ghetelor si desigur a exercitiilor de kangoo jumps sunt multiple: pierderea eficienta a kilogramelor in plus, intarirea sistemul iminitar, stimularea sistemul limfatic, intarirea inimii si a plamanilor, reducerea cu 60% a impactului la articulatii si spate. Iti lucreaza muschii fesieri, coapsele si abdomenul, gambele, bratele, topeste celulita si grasimea depusa in diferite parti ale corpului. Insa, cel mai important este ca are atat grija de sanatate cat si de silueta si face ca sportul sa fie distractiv. Astfel, dupa perioada sarbatorilor de iarna va indemnam sa incepeti in forta si sa nu uitati sa va simtiti bine!

Categories : exercitii fizice
Comments (0)

This is a Widget Section

This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"