Nov
17

Mersul pe jos e sanatos!

By

Accesibil si deloc costisitor, mersul pe jos este sanatate curata. Beneficiile sunt numeroase si ar fi pacat sa nu profitam daca tot se afla la indemana oricui. Majoritatea din noi da vina pe timp, insa 30 de minute de mers pe jos zilnic pot fi usor integrate in rutina fiecaruia.mersul pe jos

Mersul pe jos grabeste procesul digestiv si arderea caloriilor. Incercati sa faceti o plimbare de 10-15 minute dupa ce luati masa. Stimuleaza circulatia sanguina si astfel previne afectiunile cardiace  dar si aparitia varicelor. Ajuta la pastrarea tonusului muscular si la oxigenarea tesuturilor. Mersul pe jos preveni boli ca diabetul de tip 2 si afectiunile cardiace. Daca mergi 30 de min pe jos zilnic, colesterolul nu are sorti de izbanda. Intregul organism este pus in functiune de un exercitiu atat de simplu pe care il poti face la orice varsta si pe care l-am invatat inca din primul an de viata.

Mersul pe jos este benefic atat  pentru cei care doresc sa se mentina in forma cat si pentru cei care doresc sa piarda kilogramele in plus. Este primul pas si cel mai important catre exercitiile fizice mai complexe care necesita mai mult efort. Dupa programul de lucru, in drum spre casa, coborati cu o statie de autobuz sau tramvai inainte, evitati scurtaturile si nu refuzati o invitatie in parc. Sa nu uitam ca in acelasi timp ne putem  destresa ascultand muzica preferata sau stand de vorba cu un prieten.


Categories : exercitii fizice

Comments

  1. Mersul pe jos? 30 de minute de mers spre job si tot atat spre casa 😉

Leave a Reply

This is a Widget Section

This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"