Jul
06

Exercitii fizice pentru acasa – partea a treia

By

Trilogia exercitiilor fizice pentru acasa se va termina cu acest articol. Astazi va voi propune alte exercitii fizice pe care le puteti face acasa. Daca pana acum am vorbit de tonifierea fesierilor, bicepsilor si pectoralilor, acum as vrea sa va propun exercitii fizice pentru coapse si subtierea soldurilor.

Pentru inceput aseaza-te dreapta, pe covor, pe lateral. Apoi, ridica piciorul cat poti de mult si tine-l acolo sus aproximativ 10 secunde. Repeta acest exercitiu de 10 ori pentru acel picior. Mai apoi schimba piciorul si continua sa faci tot 10 exercitii. Si tot asa, pe parcursul a trei serii.

Nu te ridica de pe covor pentru ca mai am un exercitiu fizic; stai in pozitia culcat pe latura dreapta, sprijinindu-te pe cotul bratului drept, iar stangul sa fie in dreptul taliei. Bazinul se ridica cu impingere in brate si trecere in sprijin lateral. Mai apoi bazinul

500 Lovemaking Tips & Sex Secrets

coboara si revenim in pozitia culcat pe o parte.

Un exercitiu pe care il recomand pentru coapse nu este foarte complicat. Trebuie sa stai in sezut, cu genunchii indoiti, talpile cat mai apropiate de corp, palmele sprijinite inapoi pe sol. Din aceasta pozitie, duci genunchii lateral spre stanga si spre dreapta, alternativ, pana la atingerea solului. Pentru acest exercitiu cred ca ar trebui sa il repeti de 10 ori in trei seturi.

Ultimul exercitiu pe care vi-l recomand este tot pentru solduri. Aseaza-te in pozitia culcat pe spate cu bratele pe langa corp, cu palmele cat mai apropiate de sezut si indoaie picioarele astfel incat spatele si coapsele sa formeze un unghi ascutit. Acum ridici bazinul, trecand punctul de sprijin pe cap si pe calcaie.


Categories : exercitii fizice

Comments are closed.

This is a Widget Section

This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"