Jul
01

Exercitii fizice pentru acasa – partea a doua

By

Saptamana trecuta v-am propus cateva exercitii fizice pentru acasa si am promis ca revin cu alte exercitii. Daca esti foarte ocupata sau doar comoda, exercitiile fizice pentru acasa sunt solutia perfecta. Dupa flotari, genoflexiuni si cumpana astazi va voi prezenta alte exercitii fizice pe care le puteti face de acasa.

Asadar, primul exercitiu fizic pe care vi-l propun sunt abdomenele. Trei seturi a cate 15 exercitii sunt de ajuns pentru inceput. Sfatul meu este sa nu va grabiti atunci cand realizati aceste exercitii. Miscarea trebuie sa

Salehoo Wholesale Sources / eBay<sup>&reg;</sup> Directory – #1 Affiliate Program

fie cat mai cuprinzatoare si inceata. De asemenea, respritatia este foarte importanta; inspirati inainte de a porni de jos, expirati cand ati ajuns sus.

Un alt exercitiu pe care vi-l propun il puteti face stand pe scaun. Da! Aveti nevoie de un scaun ceva mai inalt si de un corp mai greu, poate o sticla, pe care o puneti pe picioare. Ridicati mai apoi picioarele pana ajungeti la nivelul scaunului.

Ce mai puteti face in casa? Stati intins pe spate, cu mainile pe langa corp. Ridicati mai apoi picioarele la 90 de grade. Puteti face acest exercitiu de 15 ori a cate trei seturi.


Categories : exercitii fizice

Comments are closed.

This is a Widget Section

This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"