Jun
27

Regimul disociat

By

Regimul disociat pleaca de la principiul ca nu alimentele in sine ne ingrasa ci combinarea lor. Putini stiu, de exemplu, ca paine consumata fara niciun alt aliment nu ingrasa deloc.

Disocierea alimentelor asigura sistemului digestiv echilibrul intre substantele acide si cele alcaline (bazice) si astfe lse evita cresterea aciditatii. Este bine sa stii ca scaderea substantelor alcaline si cresterea aciditatii duce la acumularea toxinelor si a depozitelor de grasimi din corpul. Pentru a putea aplica acesta dieta disocitata ar trebui sa stiti ca alimentele se clasifica in trei grupe:  fructele si legumele ce ajuta la formarea substantelor alcaline (bazice), proteinele (carnea, pestele, ouale, branza) ce produc substante acide si glucidele (cereale, paine,fainoase, dulciuri) si acestea la randul lor producand substante acide.

Exista zeci, sute de diete si regimuri disociate. O zi proteine, o zi legume, o zi glucide, si tot asa 30 de zile, 60 de zile sau 90 de zile. Eu nu va propun o astfel de dieta stricta, ce sa mancati si in ce zile. Nu cred ca este indicat sa te privezi de beneficiile unor grupe de alimente intr-o zi. Eu cred ca lactatele, fructele si carnea nu trebuie sa lipseasca din meniul unei zile.


Categories : dieta

Comments

  1. valentina says:

    Da! De cat timp nu mai auzisem de piure de fructe! Poate o sa imi fac si eu in weekend.

  2. eLena says:

    Regimul disociat are rezultate foarte bune si poate fi tinut cu usurinta in aceasta perioada.

This is a Widget Section

This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"