Jun
22

Exercitii fizice pentru acasa – prima parte

By

Si eu si multi dintre voi suntem oameni lenesi. Stiu, este greu sa recunosti acest lucru insa stim cu totii ca asa este. Ne este lene sa mergem la sala sau sa dam cateva ture din parc. Asadar, pentru noi lenesii, m-am gandit sa va spun ce exercitii fizice ati putea face de acasa, fara sa mai fie nevoie sa iesim din casa.

Din punctul meu de vedere, flotarile sunt poate cele mai importante exercitii fizice. Le poti face oriunde si iti pun la treaba foarte multi muschi; bicepsi, tricepsi, pectorali, fesieri, cu totii lucreaza din greu pentru o flotare. Trei serii a cate 7 flotari ar trebui sa ajunga pentru prima saptamana.

Alte exercitii fizice pe care le poti face in intimitatea caminului tau sunt genoflexiunile. Sunt usor de facut, poti face un numar mai mare, iar muschii coapsei vor deveni in cel mai scurt timp mult mai tonici. Ti-as recomanda sa faci in jur de 10-15 genoglexiuni in 3 serii.

Ultimul exercitiu fizic pe care vi-l propun este ceva mai complicat. Dar nu va speriati, il putem face cu totii! Cumpana! Da, cumpana de care fugeam toti la ora de sport. Ne forteaza muschii, ii intinde la maxim si ii fortifica. Ce trebuie sa faci? Stai in piciorul stang, iar dreptul il intinzi cat poti de mult in spate. Corpul trebuie sa se incline, la fel si mainile, astfel incat sa ajunga la nivelul piciorului drept. 10 astfel de exercitii cred ca sunt de ajuns.


Categories : exercitii fizice

Comments

  1. denisa says:

    heii . as vrea si eu sa stiu mai multe exercitii pe care le pot face acasa :*
    multumesc anticipat 😀

  2. myhaela says:

    poati cauta pe google exercitzi ,si ai sa gasesti

  3. andrei says:

    buna as vrea si eu sa stiu ce exercitii pot face in afara de flotari genoflexiuni si abdomene la sol

This is a Widget Section

This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"