Archive for June, 2010

Jun
27

Regimul disociat

Posted by: | Comments (2)

Regimul disociat pleaca de la principiul ca nu alimentele in sine ne ingrasa ci combinarea lor. Putini stiu, de exemplu, ca paine consumata fara niciun alt aliment nu ingrasa deloc.

Disocierea alimentelor asigura sistemului digestiv echilibrul intre substantele acide si cele alcaline (bazice) si astfe lse evita cresterea aciditatii. Este bine sa stii ca scaderea substantelor alcaline si cresterea aciditatii duce la acumularea toxinelor si a depozitelor de grasimi din corpul. Pentru a putea aplica acesta dieta disocitata ar trebui sa stiti ca alimentele se clasifica in trei grupe:  fructele si legumele ce ajuta la formarea substantelor alcaline (bazice), proteinele (carnea, pestele, ouale, branza) ce produc substante acide si glucidele (cereale, paine,fainoase, dulciuri) si acestea la randul lor producand substante acide.

Exista zeci, sute de diete si regimuri disociate. O zi proteine, o zi legume, o zi glucide, si tot asa 30 de zile, 60 de zile sau 90 de zile. Eu nu va propun o astfel de dieta stricta, ce sa mancati si in ce zile. Nu cred ca este indicat sa te privezi de beneficiile unor grupe de alimente intr-o zi. Eu cred ca lactatele, fructele si carnea nu trebuie sa lipseasca din meniul unei zile.

Categories : dieta
Comments (2)
Jun
24

Piure de fructe

Posted by: | Comments (1)

Cine isi mai aduce aminte de piureul de fructe? Deliciosul piure de fructe pe care il mancam cand eram noi mici, mici? Era preparatul perfect! Hranitor, sanatos, gustos! Si acum ca am mai crescut ar trebui sa mai adaugam un alt beneficiu al acestui preparat minune: slab in calorii!

Reteta de preparare este foarte simpla. Iti alegi ce fructe vrei; banane, mere, pere, visine, cirese, nectarine. Le cureti de coaja si de samburi. Apoi le fierbi la foc mic. Mai apoi le arunci pe toate intr-un castron si vii cu mixerul pana cand se fac toate o pasta consistenta. Daca ai blender atunci munca iti va fi cu mult usurata. Pentru a nu fi foarte consitenta, mai poti adauga cateva picaturi din apa in care fructele au fiert. Dupa ce faci toate acestea, mai adaugi doua, trei linguri de lamaie si gata-i desertul tau!

Comments (1)

Si eu si multi dintre voi suntem oameni lenesi. Stiu, este greu sa recunosti acest lucru insa stim cu totii ca asa este. Ne este lene sa mergem la sala sau sa dam cateva ture din parc. Asadar, pentru noi lenesii, m-am gandit sa va spun ce exercitii fizice ati putea face de acasa, fara sa mai fie nevoie sa iesim din casa.

Din punctul meu de vedere, flotarile sunt poate cele mai importante exercitii fizice. Le poti face oriunde si iti pun la treaba foarte multi muschi; bicepsi, tricepsi, pectorali, fesieri, cu totii lucreaza din greu pentru o flotare. Trei serii a cate 7 flotari ar trebui sa ajunga pentru prima saptamana.

Alte exercitii fizice pe care le poti face in intimitatea caminului tau sunt genoflexiunile. Sunt usor de facut, poti face un numar mai mare, iar muschii coapsei vor deveni in cel mai scurt timp mult mai tonici. Ti-as recomanda sa faci in jur de 10-15 genoglexiuni in 3 serii.

Ultimul exercitiu fizic pe care vi-l propun este ceva mai complicat. Dar nu va speriati, il putem face cu totii! Cumpana! Da, cumpana de care fugeam toti la ora de sport. Ne forteaza muschii, ii intinde la maxim si ii fortifica. Ce trebuie sa faci? Stai in piciorul stang, iar dreptul il intinzi cat poti de mult in spate. Corpul trebuie sa se incline, la fel si mainile, astfel incat sa ajunga la nivelul piciorului drept. 10 astfel de exercitii cred ca sunt de ajuns.

Categories : exercitii fizice
Comments (3)
Jun
20

Salata de somon

Posted by: | Comments Comments Off on Salata de somon

Somonul este poate cel mai gustos peste si in acelasi timp si cel mai hranitor. Iar un fileu de somon poate fi alegerea perfecta pentru un inceput de salata. Oricum ai prepara salata, succesul este garantat!

Eu va propun o reteta cu multe legume si somon. Ca orice salata este foarte usor de preparat. Sa va spun de ce aveti nevoie; de vreo 4-5 rosii cherry, de un ardei gras, de cateva foi de salata, de un sfert de ceapa de apa si multe masline.

Cum preparam somonul? Mai intai spalati si stergeti somonul, il condimentati dupa gust si il prajiti intr-o tigaie teflonata unsa cu ulei de masline. Mai apoi il lasati de o parte pentru a se raci. Pana cand se raceste somonul puteti taia in felii subtiri ardeiul gras, salata si sfertul de ceapa.

Adaugati intr-un bol rosiile cherry, ardeiul, salata si ceapa taiata subtire, maslinele si bineinteles somonul. Adaugati oregano dupa gust si gata!

Comments Comments Off on Salata de somon
Jun
18

Cirese, multe cirese!

Posted by: | Comments (1)

A venit vara! Au venit acum si ciresele. Toata iarna am poftit dupa ele si ma multumeam doar cu cateva cirese din Turcia fara gust. Acum le gasim in toate pietele si sunt foarte bune si pentru dieta.

Ciresele sunt poate cele mai iubite fructe insa putini stim ca acest fruct are o multitudine de beneficii. Ca orice fruct are o mare cantitate de antioxidanti fapt ce previne aparitia cancerului. Insa ciresele sunt mai mult decat niste simple fructe. Cireasa are o puternica actiune detoxifianta si depurativa fapt ce o recomanda reumaticilor, persoanelor care sufera de guta sau constipatie, artriticilor, celor cu litiaze renale si biliare. De asemenea, ciresele stimuleaza organismul si au o actiune favorabila asupra imunitatii naturale, avand si o functie de reglare a aparatului digestiv, în special a

fermentatiei intestinale.

Pe langa toate aceste beneficii pe care le aduc ciresele, acestea sunt si slabe in calori. Asadar putem manca fara sa le numaram! Au doar 21 de calorii la 100 de grame, fapt ce le face foarte iubite printre persoanele care urmeaza o dieta slaba in calorii. Sunt satioase, hranitoare, numai bune de consumat atunci cand urmam o dieta.

Categories : plante miraculoase
Comments (1)
Jun
14

Exercitii fizice in parc

Posted by: | Comments Comments Off on Exercitii fizice in parc

In parc nu trebuie sa ne limitam doar la a face jogging sau a merge cu rolele sau bicicleta. In parc putem face foarte multe tipuri de exercitii fizice pentru a ne tonifia muschii si pentru a mai arde ceva din calorii.

Si totusi, ce am putea face? Spre exemplu genoflexiuni. Cu siguranta nu le-ati mai facut din scoala generala sau liceu insa acestea sunt foarte indicate pentru tonifierea muschilor de la picioare si coapselor. Astfel, partea de jos a corpului va deveni mai tonifiata si ferma.

Un alt exercitiu pe care il puteti incerca in parc sunt flotarile. Nu este nevoie sa va intindeti pe iarba. Nu, nici vorba! Aveti nevoie doar de o banca. Va asezati in spatele ei, va prindeti cu ambele maini de spatar si faceti doi pasi in spate. Mai apoi faceti doua serii a cate 12-15 flotari.

Dupa seria de flotari revenim la muschii picioarelor. Nu parasim nici banca! Ne asezam in fata ei si punem piciorul drept pe banca, impingandu-ne in calcai. Apoi urcam si celalalt picior. Dupa aceea coboram piciorul stang, impingandu-ne in calcai si il readucem si pe dreptul. Si repetam aceasta miscare de inca 15 ori.

Categories : exercitii fizice
Comments Comments Off on Exercitii fizice in parc
Jun
13

Sucurile naturale, solutia scaparii de canicula

Posted by: | Comments Comments Off on Sucurile naturale, solutia scaparii de canicula

o solutie pentru a trece peste caniculaEste cald. Este o caldura insuportabila. Beau apa plata rece. Nu e de ajuns. Bem Cola. Avem impresia ca ne racoreste insa nu e deloc asa. Ca sa nu mai vorbim cat de rau ne face aceasta bautura. Eu va propun o solutie: sucurile naturale.

Gata cu toate sucurile din oras care ne hranesc iluzia de a ne hidrata. In timpul unei diete ai nevoie si de cat mai multe lichide. Iar eu va propun formula magica; licoarea magica este si hidratanta si sanatoasa.

Un fresh de mere cu ceva morcovi va spun eu ca este delicios. Mai adaugam si cateva cuburi de gheata si ne va racori pentru mult timp! Un astfel de program, in care zilnic bem cateva pahare de suc natural, facut cu mana noastra ofera foarte multe avantaje: pierderea in greutate este mult mai usoara, pentru ca atunci cand bem acel pahar de suc proaspat ne hidtrateaza cat si ne mai taie din pofta de mancare pentru ca este foarte satios. Sa nu mai vorbim de micro-nutrientii ce se “ascund” intr-un astfel de pahar.

Comments Comments Off on Sucurile naturale, solutia scaparii de canicula
Jun
10

Sfecla Rosie

Posted by: | Comments Comments Off on Sfecla Rosie

Cand vine vorba despre plante miraculoase si slabe in calorii nu putem trece cu vederea sfecla rosie. Originara din bazinul Mediteranei si din vestul Asiei, sfecla este folosita in alimentatie de peste 2000 de ani si reprezinta un tonic pentru organism.

Sfecla rosie este foarte buna pentru detoxifierea ficatului, tulburari circulatorii sau anemii. O deosebire fata de celelalte plante este faptul ca proprietatile benefice ale sfeclei rosii nu se pierd prin fierbere sau gatire la cuptor. Asadar sfecla rosie poate fi folosita in foarte multe combinatii cand vine vorba de retete culinare slabe in calorii. Ca un detaliu important al acestei plante, sfecla rosie poate fi eficienta si pentru inlaturarea infertilitatii.

In ceea ce priveste dieta, sfecla rosie este recomandata de dieteticieni datorita efectului tonic al acestei plante. Un pahar de sfecla rosie pe zi este chiar indicat.Sfecla rosie este o planta miraculoasa

Categories : plante miraculoase
Comments Comments Off on Sfecla Rosie
Jun
06

Exercitii fizice- batranul jogging

Posted by: | Comments Comments Off on Exercitii fizice- batranul jogging

Am tot vorbit despre exercitii fizice; fie ca era vorba doar despre niste ponturi pentru a nu intepeni pe scaun sau despre exercitii fizice mai complexe pe care le poti face in cele opt ore de stat la birou sfatul meu a fost clar: nu trebuie sa cedam in lupta cu sedentarismul.

Astazi as vrea sa vorbim despre ce facem dupa ce terminam programul. Nu, nu lenevim! Facem miscare. Si totusi, ce am putea face? Nenumarate variante; totusi sa o luam cu inceputul. Ai putea face jogging.

Probabil ca acesta este cel mai la indemana sport pe care il poti face. Poti alerga prin cartier, in parc sau chiar de la serviciu pana acasa. Nu ai nevoie de vreun echipament soifisticat, ci doar de niste adidasi, pantaloni si un tricou. Nu trebuie nici sa ai o conditie fizica deosebita. Alergi cat poti. Alergi cat vrei.

Totusi, daca ai sa zicem 60 de kilograme si alergi cam o ora, arzi aproximativ 250 de calorii. Poate ca e putin, poate ca e chiar mult. De exemplu, de 250 de calorii ai putea manca aproape 1 kilogram de brocolli! Asadar nu e nici mult, nici putin. Poate fi primul pas in incercarea ta de a da jos kilogramele care te deranjeaza.

Categories : exercitii fizice
Comments Comments Off on Exercitii fizice- batranul jogging
Jun
03

Desert slab in calorii- Sandvisuri de ciocolata

Posted by: | Comments Comments Off on Desert slab in calorii- Sandvisuri de ciocolata

Suna tentant nu? Acesta este un desert slab in calorii care va poate linisti pofta de dulce pe perioada dietei ce o aveti.

De ce aveti nevoie? Pai de un sfert de litru de lapte degresat, 200 de grame de cacao neagra, o lingurita de margarina vegetala cu 0% grasimi, 8 felii de paine intergrala, 100 de grame de fulgi de ciocolata.

Acum ca avem toate ingredientele, sa va spun cum se prepara acest desert delicios. Puneti laptele la foc mic iar in momentul in care incepe sa fiarba adaugati cele 200 de grame de cacao. Amestecati pana cand continutul devine omogen. Mai apoi adaugati margarina pentru a ii da un gust cat mai fin.  In continuare amestecati la foc mic iar la final adaugati si fulgii de ciocolata. Dupa aceea lasati la racit si reveniti cam intr-o ora. Stiu, este greu dar este nevoie si de rabdare!

Dupa o ora luati cele 8 felii de paine integrala, adaugati pe 4 dintre ele continutul pregatit si introduceti-le pentru un minut, doua la sandivich maker. Acum totul este gata!

Daca vreti sa fie si mai gustos mai puteti adauga cateva nuci, dar cu masura, si scortisoara.

Comments Comments Off on Desert slab in calorii- Sandvisuri de ciocolata

This is a Widget Section

This section is widgetized. If you would like to add content to this section, you may do so by using the Widgets panel from within your WordPress Admin Dashboard. This Widget Section is called "Feature bottom"